Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är mycket
riktigt Albert Engströms atelje och båten är Eckerölinjens.
Byggnaden är vitmålad på sjösidan för att kunna fungera som sjömärke. Från landsidan är huset rödmålat. Tror inte att det är någon enslinje dock.
Alla som vill är välkomna med bilder men mer än 3 ej besvarade frågor åt gången kanske blir lite svårt att hålla isär.
Thure
riktigt Albert Engströms atelje och båten är Eckerölinjens.
Byggnaden är vitmålad på sjösidan för att kunna fungera som sjömärke. Från landsidan är huset rödmålat. Tror inte att det är någon enslinje dock.
Alla som vill är välkomna med bilder men mer än 3 ej besvarade frågor åt gången kanske blir lite svårt att hålla isär.
Thure
Det låter som en bra gissning. Jag kan tänka mig att jag har sett platsen, vet inte riktigt var - men Långviksskär låter som rätt härad.
Min bild är ju desto svårare för den som inte specifikt känner igen den lilla del av "märket" som syns. Bakgrunden grönskar och det är faktiskt en bra ledtråd...
Min bild är ju desto svårare för den som inte specifikt känner igen den lilla del av "märket" som syns. Bakgrunden grönskar och det är faktiskt en bra ledtråd...
Liknande trådar
Trådstartare | Titel | Forum | Svar | Datum |
---|---|---|---|---|
Lägerplats i Stockholms närhet sökes! | Stockholm | 12 | ||
Stockholms gröna kilar. Agera nu! | Stockholm | 29 |
Liknande trådar
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg