Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Finns det en led som heter La Carelle? Jag har mera uppfattat det som att parkeringen ovanför Biscottes Margarine, Wide Is Love, m.fl. leder heter La Carelle. Dalles Grises ligger inte långt därifrån heller.
Nej det är riktigt det var området, gissningarna flödar inte in så tråden kanske börjar tappa sin charm. Om jag inte mins helt fel så är namnet på turen Starter
Sektorn kallas Belvedere de la carelle (Carelles utsiktsplats) i föraren. Dalle grises är en annan sektor (grå sva't).
Starter kan det nog vara. Senast jag var där var nästan lika längesen som du Hans. Eller, jag var där ett par dar -01 också. Då klängde jag på topprep på leden intill (Jag är en legend) men inte minns jag hur det såg ut runtomkring...
Vill hävda att jag funderade på Verdon men eftersom jag var så långt ifrån ett lednamn ville jag inte skriva nåt
Du har bättre koll än mig Adam =) jag kom bara ihåg Carelle! Det är ju den absolut mest tillgängliga platsen och förmodligen den plats alla besökt! Någon som varit där nyligen och vet hur polerat det blivit i Verdon? det var ju ganska illa på sina ställen redan då
Du har bättre koll än mig Adam =) jag kom bara ihåg Carelle! Det är ju den absolut mest tillgängliga platsen och förmodligen den plats alla besökt! Någon som varit där nyligen och vet hur polerat det blivit i Verdon? det var ju ganska illa på sina ställen redan då
Lederna från Dalles Grises firningen tyckte jag inte var så farligt polerad med tanke på all trafik där.
La Demande var riktigt illa på sina håll, framför allt inne i kaminerna högre upp.