Gissa leden

OK, en bild som har några år på nacken. Tror den är från 1988. Kvaliteten är inte så bra eftersom det är en diabild som scannats med en ganska enkel scanner. Men någon kanske kan lokalisera var den är tagen ändå?

Bilagor

• Vilken led.jpg
    Vilken led.jpg
    50.4 KB · Visningar: 364
OK, en bild som har några år på nacken. Tror den är från 1988. Kvaliteten är inte så bra eftersom det är en diabild som scannats med en ganska enkel scanner. Men någon kanske kan lokalisera var den är tagen ändå?

Jag gissar på Bispbergs klack.

JOHAN

Edit: Efter en bildgoogling gissar jag inte längre, det är Peter Brolin på Blåkulla, 1987, enligt sverigeföraren i alla fall :)

Mike, eftersom du blev snuvad på förra kan du lägga upp nästa bild.

Senast ändrad:
Rampfebern (min gissning) var ju rätt? Får inte jag lägga upp en bild då?

Grönbrinksberget?
Edit: Näh, Grönbrinks är det inte, inte alls lika hög...

Förlåt mig. Jag missade att det stod att Rampfebern var rätt. Antog i hastigheten att det var mitt svar som var rätt eftersom jag gissat senast. Ber än en gång och ursäkt. /Örjan

Vi säger väl romsdalen då, med elkablar i vänstra hörnet. Är det teleferique-kablar får jag ändra mig till Mont blanc-massivet...

Förlåt mig. Jag missade att det stod att Rampfebern var rätt. Antog i hastigheten att det var mitt svar som var rätt eftersom jag gissat senast. Ber än en gång och ursäkt. /Örjan
Oj, inte behövs en ursäkt... fast när jag läser det jag skrev igen så ser jag att jag framstår som en unge som blivit rånad på sitt godis :)

Adam: Nej och nej... Andra nejet är inte fullt lika starkt som första.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg