Gissa leden

Jag slänger in en ny bild..

Vilken klippa sitter denna klättrare på toppen av? Och vem är det?

Sjukt svårt att säga. Mike C? Gissningen bygger lite på kroppsbyggnad men mest på att klättraren på bilden har en bomullströja och jag tänker mig att Mike inte är allt för trollbunden av funktionsmaterialshysterin.

Edit:

Å andra sidan är racket för litet för att vara Mike. Kan det vara självaste Pecall?

Skarpt gissat monkey! Och helt rätt.
Bilden är ett par år gammal, Jag var i Stockholm några dagar och hookade med Mike och fick en fin liten guidning på grönbrink!

Vem hinner lägga upp ny bild först? Monkey eller kajan?

Ja, jag tyckte jag kände igen snubben på bilden :)

Mike C? Gissningen bygger lite på kroppsbyggnad men mest på att klättraren på bilden har en bomullströja och jag tänker mig att Mike inte är allt för trollbunden av funktionsmaterialshysterin.
Finns det nått skönare att sätta på sig än en bomullströja efter en hård dag ute? På äventyr är ju morallen en mycket vikigt faktor, och att ta på sig en skön torr bommullströja är ju riktigt moralhöjande, specielt efter en kall blöt dag. Alltså fyller bomull en mycket viktigt moralhöjande funktion, och därmed kan klassas som en mycket viktig funktionsmatrial. Jag väljer bara att använda dessa funktionsplagg hela tiden, kanske inte alltid när den fyller sin funktion på bästa sätt, men det är ju helt i linje med alla andra som alltid har på sig sina :)

Ja, jag tyckte jag kände igen snubben på bilden :)

Finns det nått skönare att sätta på sig än en bomullströja efter en hård dag ute? På äventyr är ju morallen en mycket vikigt faktor, och att ta på sig en skön torr bommullströja är ju riktigt moralhöjande, specielt efter en kall blöt dag. Alltså fyller bomull en mycket viktigt moralhöjande funktion, och därmed kan klassas som en mycket viktig funktionsmatrial. Jag väljer bara att använda dessa funktionsplagg hela tiden, kanske inte alltid när den fyller sin funktion på bästa sätt, men det är ju helt i linje med alla andra som alltid har på sig sina :)

Protesterar högljutt eftersom jag förstås måste ingå i delmängden "alla andra". Jag använder ibland bomull, när man borde använda syntet, men sällan syntet när det inte är befogat. Dock är vi eniga i att bomull är skönt, men att syntet (eller möjligen syntet+ull) är bättre när man svettas.

Jag måste varna dig och be dig tänka dig noga för, innan du åter skriver "alla" resp. "alltid". Två mycket tydliga och potenta ord.

Jag måste varna dig och be dig tänka dig noga för, innan du åter skriver "alla" resp. "alltid". Två mycket tydliga och potenta ord.

"Alla som alltid bär funktionsplagg" är en betydligt snävare grupp än "Alla". För jag syftar bara på de som alltid bär funktionsplagg. Jag syftar viserligen på alla dem som alltid bär funjtionsplagg, men inte "alla" som i "alla oavsett om de alltid bär funktionsplagg eller inte". Det är nog du som behöver bli varnad för att inte tänka efter tillräckligt noga...

Tråden behöver nog en ny bild nu...

"Alla som alltid bär funktionsplagg" är en betydligt snävare grupp än "Alla". För jag syftar bara på de som alltid bär funktionsplagg. Jag syftar viserligen på alla dem som alltid bär funjtionsplagg, men inte "alla" som i "alla oavsett om de alltid bär funktionsplagg eller inte". Det är nog du som behöver bli varnad för att inte tänka efter tillräckligt noga...

Tråden behöver nog en ny bild nu...

Darn!!
(du räddas nog av ett uteblivet kommatecken)

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg