Gissa leden

Måste bara inflika att det var en riktigt risig bild!
Gör inte leden rätt. Första repan putsa jag upp för ett par år sen men andra repan såg då forts skitig ut men klätterbar, misstänker att endel fegar ut o devierar th i slutet o undviker cruxet.
Numer finns en drygt handfull långa nya leder på Möhättan mellan 60-100m , 5+ till 7+ o även på plattan th om "Lasse .." Ett tiotal ytterligare ,3-40m grad 5+ till 7 delvis bb.
Mkt trevligt... Vill nån ha skiss o info innan nån ev ny förare är ni välkomna!!

Wohoo! Ny bild kommer under dagen.

Måste bara inflika att det var en riktigt risig bild!
Gör inte leden rätt. Första repan putsa jag upp för ett par år sen men andra repan såg då forts skitig ut men klätterbar, misstänker att endel fegar ut o devierar th i slutet o undviker cruxet.
Numer finns en drygt handfull långa nya leder på Möhättan mellan 60-100m , 5+ till 7+ o även på plattan th om "Lasse .." Ett tiotal ytterligare ,3-40m grad 5+ till 7 delvis bb.
Mkt trevligt... Vill nån ha skiss o info innan nån ev ny förare är ni välkomna!!

Vad roligt att höra! Skisser och info tas tacksamt emot.

Eftersom min förra bild gick lite väl snabbt att lösa kommer här en något lurigare. Vi är ungefär halvvägs upp på leden.

Gissa vilt så svarar jag med ledtrådar!

Bilagor

• DSC_1619.jpg
    DSC_1619.jpg
    156.8 KB · Visningar: 456

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg