Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hoppas innerligt att du inte tar mig för en idiot. Självklart känner jag till gränsdispyterna i England.
Jag hoppas innerligt att du inte menar att hela Småland ska sjunka ner i Östersjön p.g.a en kille som skojar lite om England. Du kanske själv är Walesare, eller vadan denna plötsliga lojalitet med ett folk långt borta i ett annat land? En lojalitet så stark att du önskar livet ur stackars Karl-Oskar mä familj för att nån bara säger att Wales är England.
Off course. Men ska det förtydligas så ska det. Det kan ju finnas andra misstolkare därute. Leve åsanisse, å Save the Wales, säger jag, å börjar längta till Englandsklättring. Nästa år..Hoppas jag innerligt
En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack!