Gissa leden

Gamling-Björn, jag har lite bilder därifrån, men den här var inte ens nära tyvärr. Åker gärna dit för att ordna några nya :D

Jag hoppas innerligt att du inte tar mig för en idiot. Självklart känner jag till gränsdispyterna i England.
Jag hoppas innerligt att du inte menar att hela Småland ska sjunka ner i Östersjön p.g.a en kille som skojar lite om England. Du kanske själv är Walesare, eller vadan denna plötsliga lojalitet med ett folk långt borta i ett annat land? En lojalitet så stark att du önskar livet ur stackars Karl-Oskar mä familj för att nån bara säger att Wales är England.

Och jag hoppas innerligt att du förstår att mitt inlägg inte var på blodigt allvar.

men fortfarande. Wales är Wales.

Och jag hoppas innerligt att du förstår att mitt inlägg inte var på blodigt allvar.

men fortfarande. Wales är Wales.

Off course. Men ska det förtydligas så ska det. Det kan ju finnas andra misstolkare därute. Leve åsanisse, å Save the Wales, säger jag, å börjar längta till Englandsklättring. Nästa år..Hoppas jag innerligt ;)

Gullhamra vet jag inte ens var det ligger.
Jag börjar tro att det inte blir så lätt, men väntar med ledtråd tills någon frågar efter det.

Då får vi väl fråga efter en ledtråd då; Ledtråd?

Och om Adam inte vet var Gullhamra ligger, så är det nog så att klippan (#250) ligger i en annan landsända, vilket väl betyder långt från Stockholm?

Jag gissar på att klippan är Fjärdhundra... Om det skulle vara rätt så kan jag lika gärna slänga in en gissning på led också... Stampad Berguv?

Finns flera djur där... Jag velade mellan två djur när jag gissade Berguven, så då får andra gissningen bli Apan...
Apor på Åkern?

En ledtråd tack!

En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack! En ledtråd tack!

Tack!

//Örjan

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg