Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Själv syftade jag på att den som tagit fotot bör veta utan flera gissningar, men det tillför ju närmast en dimension om man ställer frågan om var man tagit bilden, för att man inte själv vet. Och med tillräckligt många bilder i arkivet är det kanske inte alltid lätt att veta! Sen kan man ju faktiskt ha klättrat nåt, men varit osäker på vad leden verkligen hette.
Man kan ju faktiskt också vara helt säker på vilken led man klättrat, utan att det stämmer. Att man är i ett annat område än där man tror torde dock vara mindre vanligt.
Man kan ju faktiskt också vara helt säker på vilken led man klättrat, utan att det stämmer. Att man är i ett annat område än där man tror torde dock vara mindre vanligt.
Jag vill minnas att reglerna säger att den som lägger upp en bild och själv tror sig ha varit i fel land, ska erhålla en varning. Upprepas detta kan även användaren komma att granskas av forumets psykolog.
Jag vill minnas att reglerna säger att den som lägger upp en bild och själv tror sig ha varit i fel land, ska erhålla en varning. Upprepas detta kan även användaren komma att granskas av forumets psykolog.