Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Svaret hittade jag mer eller mindre i denna tråd. Då är det väll inte fusk?
Det är därmot fusk om du svarar på denna... det är trots allt du som säkrar upp klättraren på bilden. Men du får gärna svara åt mig på andras gissninar, jag har glömt namnet på leden.
Svaret hittade jag mer eller mindre i denna tråd. Då är det väll inte fusk?
Det är därmot fusk om du svarar på denna... det är trots allt du som säkrar upp klättraren på bilden. Men du får gärna svara åt mig på andras gissninar, jag har glömt namnet på leden.
Det ser snarare ut som att det skulle vara republiqe och charmoz som syns i bakgrunden, och i så fall fotat från "framsidan", dvs kring aig. "l'M". Kan det vara nordnordöstryggen månne?
Nej. Tidigare postade du en bild på leden ni var på (Lyngos und Lyngmyr). När jag såg din senaste bild så såg jag att det var Langfjell, så det vara bara att kolla vad leden bredvid Lyngos und Lyngmyr heter
Det ser snarare ut som att det skulle vara republiqe och charmoz som syns i bakgrunden, och i så fall fotat från "framsidan", dvs kring aig. "l'M". Kan det vara nordnordöstryggen månne?
Jag ber om ursäkt för att jag bidrar till en temposänkning i tråden. Jag sitter inte på några bilder åtkomligt just nu tyvärr. Någon annan får gärna fylla på. Jag återkommer om ett tag med något men vore fint om någon annan kunde rycka in dessförinnan