Gissa leden

Stämmer, nästa bild! Jag har lite misstankar om fusk :)
Svaret hittade jag mer eller mindre i denna tråd. Då är det väll inte fusk? :)

Det är därmot fusk om du svarar på denna... det är trots allt du som säkrar upp klättraren på bilden. Men du får gärna svara åt mig på andras gissninar, jag har glömt namnet på leden.

Bilagor

• P8200857.jpg
    P8200857.jpg
    128.2 KB · Visningar: 451
Svaret hittade jag mer eller mindre i denna tråd. Då är det väll inte fusk? :)

Det är därmot fusk om du svarar på denna... det är trots allt du som säkrar upp klättraren på bilden. Men du får gärna svara åt mig på andras gissninar, jag har glömt namnet på leden.

Snygg bild :)

Aha så jag hade postat samma bild tidigare :/

Det ser snarare ut som att det skulle vara republiqe och charmoz som syns i bakgrunden, och i så fall fotat från "framsidan", dvs kring aig. "l'M". Kan det vara nordnordöstryggen månne?

Aha så jag hade postat samma bild tidigare :/
Nej. Tidigare postade du en bild på leden ni var på (Lyngos und Lyngmyr). När jag såg din senaste bild så såg jag att det var Langfjell, så det vara bara att kolla vad leden bredvid Lyngos und Lyngmyr heter :)

Det ser snarare ut som att det skulle vara republiqe och charmoz som syns i bakgrunden, och i så fall fotat från "framsidan", dvs kring aig. "l'M". Kan det vara nordnordöstryggen månne?
Ja, det stämmer. Om leden heter något annat kommer jag inga ihåg, men visst är det nordöstryggen.

Hej

Jag ber om ursäkt för att jag bidrar till en temposänkning i tråden. Jag sitter inte på några bilder åtkomligt just nu tyvärr. Någon annan får gärna fylla på. Jag återkommer om ett tag med något men vore fint om någon annan kunde rycka in dessförinnan

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg