Inte Flying Buttress Direct och inte Masters Edge iaf! Stanage-området? /Kaj
kajkalajkan 26 Maj 2014 #1,429 Inte Flying Buttress Direct och inte Masters Edge iaf! Stanage-området? /Kaj
Slan 26 Maj 2014 #1,430 Det beror väl lite på hur man definierar "stanage-området" D.v.s det är inte stanage.
bellasoda 25 Juni 2014 #1,431 Nu hade det varit kul om den här tråden inte dog ut. Jag har aldrig varit i England och klättrat, men jag gissar helt random på 'Goliaths groove'.
Nu hade det varit kul om den här tråden inte dog ut. Jag har aldrig varit i England och klättrat, men jag gissar helt random på 'Goliaths groove'.
Slan 26 Juni 2014 #1,433 Oj. Ledsen att jag strulat bort det här.. Det är inte goliath groove iallafall.. fin led dock! Denna led ligger på burbage north. nära en lång tjej
Oj. Ledsen att jag strulat bort det här.. Det är inte goliath groove iallafall.. fin led dock! Denna led ligger på burbage north. nära en lång tjej
bellasoda 26 Juni 2014 #1,438 Ja, med lite hjälp så gick det ju bra till slut. Vad heter den här lagom hårda högerlutande klassikern då? Bilagor Foto0223.jpg 194.6 KB · Visningar: 361
Ja, med lite hjälp så gick det ju bra till slut. Vad heter den här lagom hårda högerlutande klassikern då?
kajkalajkan 26 Juni 2014 #1,439 Hej allihopa! Ser ut som Sverige, av mossan att döma! Vad kul att tråden vaknar till liv igen, tyvärr har jag slut på bilder av "kända" leder. En anledning att ge sig ut och klättra(och fota)! Med vänliga hälsningar Kaj
Hej allihopa! Ser ut som Sverige, av mossan att döma! Vad kul att tråden vaknar till liv igen, tyvärr har jag slut på bilder av "kända" leder. En anledning att ge sig ut och klättra(och fota)! Med vänliga hälsningar Kaj
Slan 26 Juni 2014 #1,440 Jamma Mia på korpberget såklart! Fint ställe, som verkligen förtjänar mer besök, inte så fruktansvärt långt att åka för stockholmare!
Jamma Mia på korpberget såklart! Fint ställe, som verkligen förtjänar mer besök, inte så fruktansvärt långt att åka för stockholmare!