Jag vill bara påpeka, att en riktigt bra butik nu har visat att den är klart bäst..!
Jag var nere på Get Out mässan i lördags för att klämma och känna på alla prylarna. Men jag kunde inte bestämma mej för nåt köp...
Det blev eftermiddag och det var dags att ge sig av hem till Norrköping igen, men jag ville ju inte åka därifrån helt tomhänt. Jag tog några bestick, som jag behövde för sporken har gått av.
Lite stressigt, för att vi skulle åka och ganska mycket folk i kassan, så jag betalade och tackade för att snabbt komma därifrån.
När jag kom hem så märkte jag att det fanns för lite pengar i plånboken, jag hade fått en hundring för lite i växel... Shit också, tänkte jag, att man aldrig lär sig...
På söndagen så ringde jag till butiken för att förklara vad som hänt, men hade väl ingen större förhoppning om att det skulle gå att fixa.
Han som svarade är nog världens trevligaste butikpersonal, utan några som helst konstigheter så sa han att det var tråkigt det som hade hänt. Ska jag skicka en hundring till dej eller ska vi sätta in den på ditt konto..?
Nä, jag kan göra en beställning från er sida så kanske det kan fixas till på fakturan, eller..?
Javisst, men maila in och skriv ditt ärende bara, så fixar det sig.
Jag beställde en Exped hängmatta via deras sida i söndags och fick den direkt i brevlådan idag tisdag, med justerad faktura och allt..!
Det kallar jag snabba leveranser och inget krångel och sånt imponerar på mej.
Är det något jag verkligen kan rekomendera så är det att handla från deras sida, eller varför inte åka ner till butiken. Personalen är lika trevliga i verkliga livet som över telefon och internet.
Så nu blir det hängmattläger i helgen, då jag skall vandra Sörmlandsleden till Katrineholm...
Hoppas det inte regnar på nätterna bara...
/Dennis
Jag var nere på Get Out mässan i lördags för att klämma och känna på alla prylarna. Men jag kunde inte bestämma mej för nåt köp...
Det blev eftermiddag och det var dags att ge sig av hem till Norrköping igen, men jag ville ju inte åka därifrån helt tomhänt. Jag tog några bestick, som jag behövde för sporken har gått av.
Lite stressigt, för att vi skulle åka och ganska mycket folk i kassan, så jag betalade och tackade för att snabbt komma därifrån.
När jag kom hem så märkte jag att det fanns för lite pengar i plånboken, jag hade fått en hundring för lite i växel... Shit också, tänkte jag, att man aldrig lär sig...
På söndagen så ringde jag till butiken för att förklara vad som hänt, men hade väl ingen större förhoppning om att det skulle gå att fixa.
Han som svarade är nog världens trevligaste butikpersonal, utan några som helst konstigheter så sa han att det var tråkigt det som hade hänt. Ska jag skicka en hundring till dej eller ska vi sätta in den på ditt konto..?
Nä, jag kan göra en beställning från er sida så kanske det kan fixas till på fakturan, eller..?
Javisst, men maila in och skriv ditt ärende bara, så fixar det sig.
Jag beställde en Exped hängmatta via deras sida i söndags och fick den direkt i brevlådan idag tisdag, med justerad faktura och allt..!
Det kallar jag snabba leveranser och inget krångel och sånt imponerar på mej.
Är det något jag verkligen kan rekomendera så är det att handla från deras sida, eller varför inte åka ner till butiken. Personalen är lika trevliga i verkliga livet som över telefon och internet.
Så nu blir det hängmattläger i helgen, då jag skall vandra Sörmlandsleden till Katrineholm...
Hoppas det inte regnar på nätterna bara...
/Dennis