Get Out!

avslutad210712

Gäst
Mailade till dem för ungefär tre månader sedan angående ett större inköp av RealMeal inför vårfärden och väntar fortfarande på svar. Vilket såklart innebar att jag gick in till den lokala butiken och fick ett "bra" pris på maten.

Eftersom jag/vi "troligen" var de mest långväga gästerna på deras mässa ifjol blev vi lovade ett mål mat. Nu blev det aldrig av eftersom vi åt direkt vi kom dit men de tar verkligen hand om sina kunder med små enkla men ack så uppskattade medel. Vi köpte termosmuggar vid fjolårets mässa och den ena var det fel på korken så den höll inte tätt men det var inget krångel med bytet eller rättare sagt blev det inget byte för de skickade upp en ny mugg utan att vi behövde skicka ner den gamla. Fast nu ljög jag för vi fick två muggar där den ena var "priset" för mest långväga besökare :)

Om de är bäst vet jag inte utan jag håller Getout, Addnature och Northstar likvärdiga när det gäller kundbemötande, leveranser och reklamationer. Och betyget i alla tre fallen är utan tvekan 6 på en femgradig skala dvs man kan inte begära bättre service av något av företagen än vad jag fått vid leveranser, reklamationer etc. Förutom då det lite irriterande att Getout av någon anledning är lite dåliga på att svara på epost............

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Norell Outnet förvärvar Get Out AB Utrustning allmänt 29
Vandrare Let's get the gear Utrustning allmänt 1

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg