Re: Tid över?
Tja vi har ju alla våra prioteringar.
Jag skrev tex INTE att jag inte han med att träna utan att jag inte han med att träna så mycket som han skrev i trådstarten.
Jag prioterar mina vänner, mitt arbete,min fru över detta har jag resor till och från arbetet.Resor till utspridda vänner tar sin tid här i Sthlm om man valt att inte ha bil.
Städar inte mer än en vanlig människa.
Tittar nästan aldrig på TV. Aldrig direkt spelar in de program jag vill se och ser dom när jag har tid.
MVH
Kim
peppe_malmqvist; sa:Tja jag måste säga att jag funderar på vad du gör med ditt liv om du inte hinner med att träna p g a tuffa aktiviteter som matinköp, städning och tvätt?
Kanske har du 17 barn och därmed så hinner du inte med, men om du inte har barn så måste du vara en pedantisk städperson.
Jag klämmer in 10 timmars träning när jag jobbar. Visst, det blir inte så mycket tid till annat, men inte f_n slösar jag bort tiden på städning, matinköp och tvätt... Ibland funderar jag på om jag inte kan byta fem timmars TV-tittande och utsidan-surfande mot träning... då skulle jag komma upp i 15 timmar
Eller så har du inte tagit dig i kragen och gett dig en spark i baken? ;-)
Pp
Tja vi har ju alla våra prioteringar.
Jag skrev tex INTE att jag inte han med att träna utan att jag inte han med att träna så mycket som han skrev i trådstarten.
Jag prioterar mina vänner, mitt arbete,min fru över detta har jag resor till och från arbetet.Resor till utspridda vänner tar sin tid här i Sthlm om man valt att inte ha bil.
Städar inte mer än en vanlig människa.
Tittar nästan aldrig på TV. Aldrig direkt spelar in de program jag vill se och ser dom när jag har tid.
MVH
Kim