Fruktansvärt irriterande reklam

100 spänn om året är egentligen ett bra pris, dock står det att man i så fall slipper bannerannonser, vilket jag tolka som den längst upp. Då blir filmeländet fortfarande kvar. Det är definitivt inte värt att betala för något som bara löser delar av problemet.

100 spänn om året är egentligen ett bra pris, dock står det att man i så fall slipper bannerannonser, vilket jag tolka som den längst upp. Då blir filmeländet fortfarande kvar. Det är definitivt inte värt att betala för något som bara löser delar av problemet.
Jag ser inga annonser alls (men det finns flera anledningar än så för att jag vill betala den lilla medlemsavgiften).

Jag slapp filmeländet efter att jag betalade 100 kronor.

För egen del så har jag inte sökt mig till andra forum pga reklamen. Den ledde till att jag betalade 100 kronor. Och uppenbarligen har du i alla fall ännu inte lämnat forumet.
Nä uppenbarligen har jag kommit tillbaka en runda till forumet efter att knappt ha varit här på nåt år.
Men att försöka få folk att betala genom att göra forumet väldigt oanvändarvänlig för gratisanvändarna gör bara att tjurgubben i mig inte blir det minsta sugen på att betala.

Senast ändrad:
Nä uppenbarligen har jag kommit tillbaka en runda till forumet efter att knappt ha varit här på nåt år.
Men att försöka få folk att betala genom att göra forumet väldigt oanvändarvänlig för gratisanvändarna gör bara att tjurgubben i mig inte blir det minsta sugen på att betala.
Jag håller med om att reklamen är väldigt irriterande.

De borde inte skriva att man kan få bort banner reklamen utan att man kan få ett fungerande forum. Antar att målet med reklamlösningen är att få folk att betala 100kr. Om det är för att folk ska se på och klicka på reklamen så är de helt misslyckade.

Utsidan är helt klart den hemsidan jag läser regelbundet som har den värsta brukar upplevelsen. Reklamen förstör funktionaliteten som gör att man kommer till rätt plats på sidorna och banner reklamen är bara i vägen.

Jag har uppenbart för tjocka fingrar för jag vet inte hur många gånger mina försök att stänga filmerna istället resulterar i att jag öppnar länken och vips är jag inte ens i forumet längre utan befinner mig i en ny flik.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg