Re: främjartur!
Bodde jag i Stockholm hade det varit en annan sak.
Gick in på friluftsfrämjandets hemsida idag för att leta aktiviteter där. Det är väldigt varierande beroende på var i landet man finns. Stockholmsdistriktet hade hur mycket som helst medan det i Gbgdistriktet bara fanns 9 aktiviteter under resten av 2006, varav några var familjedag, barnskridskor, bytesmarknad i en skola... För mig som singel utan barn verkar det rätt meningslöst att gå med här...Dodina; sa:Bra initiativ men svårt att få till det med allas fullbokade kalendrar. min slutsats efter att ha läst tråden ett tag. Jag har samma problem som många andra här verkar ha - mina kompisar vägrar lämna asfalten. Suck. För flera år sedan insåg jag om jag någonsin skulle komma iväg måste jag göra det själv men i grupp och där är friluftsfrämjandet toppen. med dem har jag cyklat mtb, paddlat och åkt skridskor. De har redan planerade turer och bra ledare. varför uppfinna hjulet igen? och där är alltid massor av trevliga människor. varför inte ansluta till någon av deras turer? vi kanske ses där.
/kristina
Bodde jag i Stockholm hade det varit en annan sak.