• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftssinglar.

Eftersom det verkar vara månadsskiftet som passar för de flesta så får vi (ni) väl kanske köra på det iallafall. Jag och Martin kanske kan ansluta sent på lördagkvällen med pannlampa och bergsmarapackning... ;)
 
Efter att ha läst denna tråd en längre tid förvånar det mig att man fått till en träff. Alla är så upptagna av allting så jag tror det är kört och mina planer stämmer aldrig med andras. Jag förblir nog singel med mig själv så jag kan göra vad jag vill. Lycka till!
 
Re: Självklart .....

att man måste kompromissa om man inte vill vara singel. Eller undvika att bli singel om man inte är det idag.

--- Only the fittest survive ---

Mvh Casi
 
Göteborg 1/10?

Vad sägs om en dagstur på söndag 1/10 då? Då verkar det som några kan. (kan själv inte på lördag) Det verkar ju trixigt att få ihop en hel helg som passar mer än en person samtidigt ;).

//Andreas
 
Re: Göteborg 1/10?

Hej på er!

För mig skulle söndag 1/10 passa bra. Jag tycker också det är bra med en dagstur.
Hoppas vi är några stycken som kan hänga med den 1/10!
mvh
Marika


Anboh; sa:
Vad sägs om en dagstur på söndag 1/10 då? Då verkar det som några kan. (kan själv inte på lördag) Det verkar ju trixigt att få ihop en hel helg som passar mer än en person samtidigt ;).

//Andreas
 
Re: Göteborg 1/10?

Anboh; sa:
Vad sägs om en dagstur på söndag 1/10 då? Då verkar det som några kan. (kan själv inte på lördag) Det verkar ju trixigt att få ihop en hel helg som passar mer än en person samtidigt ;).

//Andreas

Om jag fjäskar för någon barnvakt så kanske jag kan hänga på? Verkar vara kul =)

/Daniel
 
Re: Re: Göteborg 1/10?

Marik-a; sa:
Hej på er!

För mig skulle söndag 1/10 passa bra. Jag tycker också det är bra med en dagstur.
Hoppas vi är några stycken som kan hänga med den 1/10!
mvh
Marika


Anboh; sa:
Vad sägs om en dagstur på söndag 1/10 då? Då verkar det som några kan. (kan själv inte på lördag) Det verkar ju trixigt att få ihop en hel helg som passar mer än en person samtidigt ;).

//Andreas

Dagstur 1/10 - funkar för min del. Ska ändå ut o sova i skogen den här helgen och har egentligen inte behov av att göra det varje helg... :)
 
turförslag

Vidarebefordrar ett förslag från Fredrik - det kunde han ju iofs ha gjort själv, men nu hann jag före... :)

Man skulle kunna börja eller sluta i Bunketorp (Lindome, vid Mölndals GK) och vandra söder om Bunketorp på både Hallands- och Bohusleden.
Sandsjöbackaleden funkar också bra för en dagstur.
 
Re: Göteborg 1/10?

Hänger gärna på, är visserligen inte från Göteborg eller dess närhet men man kanske får hänga på ändå hmmm...eller?
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
ninapenda friluftssinglar...vill ni klättra? Träffar 3
ypsilon Friluftssinglar / Göteborg Träffar 18

Liknande trådar


Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg