• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompisar i Örebro

Friluftsliv

Hej David!!

Är intresserad av att hitta på något. Jobbar under veckorna, men tid finns på helgerna eventuellt någon mindre aktivitet under vardagskvällarna. Ni tre som träffades vid Oset på den planerade grillkvällen bestämde ni er för att hitta på något igen?

mvh Per
 
hejsan per,


nej, ingen har bestamt nanting. just nu ar jag i kanada men aterkommer i mitt av augusti sa kanske vi kan hitta pa nan?
jag skriv igen i augusti med en bra svensk tangbort :)
 
Re: Friluftsliv

PGO; sa:
Hej David!!

Är intresserad av att hitta på något. Jobbar under veckorna, men tid finns på helgerna eventuellt någon mindre aktivitet under vardagskvällarna. Ni tre som träffades vid Oset på den planerade grillkvällen bestämde ni er för att hitta på något igen?

mvh Per

Inget blev bestämmt då!!
-Men vore kul om vi kunde hitta på nåt!!
 
Vandring till *Ullaviklint* i Kilsbergen

Om intresse finnes!!
-Så kan vi åka till Ullaviklint idag(Söndag)
Ju flera som ä intresserade ju roligare.
Ullaviklint är Kilsbergens bästa utkiksplats/punkt!
Om du/ni har kamera.
-Så passa på att fota oxå...
Grillining ä helt uteslutet pga brandfaran.
-Ta med annan lämplig matsäck ist.
En lätt & kort etapp som borde passa alla.
Avfärd efter överrenskommelse från Vasatorget.
Max 4st får plats i min bil.
Lämplig tid för avfärd 1600-1800!
Hör av er här i god tid innan.
Om ni vill följa med.

Mvh/David
 
Friluftskompisar

Hej Kristin eller andra!
Såg diskussionstråden på utsidan. Nu är det ju länge sedan och kanske inte aktuellt. Jag bor i Lindesberg (4 mil norr om örebro)och känner ett gäng i Örebro som också är intresserade av friluftsliv.

Själv är jag intresserad av i princip allt inom friluftsliv.

Tips om långfärdsskridsko: kolla: http://www.ol.skridsko.net
för föreningen Örebro långfärdsskridskoåkare. Föreningen ordnar ledarledda turer och har en telefonsvarare där kommande turer utlyses.

Det skulle vara kul att lära känna flera. Hör gärna av er så kan höras inför någon aktivitet.

Jens Råberg



KristinE-D; sa:
Hej,
Jag är helt nyinflyttad till Örebro och letar efter folk som tycker som jag: den bästa helgsysselsättnignen är friluftsliv! Jag är intresserad av det mesta: vandring, kanot, skidor, cykling, bärplockning, långfärdsskridskor, allt efter säsong. Kanske en mjukstart i Kilsbergen någon helg?

Låter det som att det passar? Hör av er!
/Kristin
 

Liknande trådar