• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompisar i Örebro

Trolldalen.

Hej!
Kul att läsa lite från mina hemtrakter. Är numera Värmdöbo men saknar Örebro och Kilsbergen en del..

Trolldalen är bara att rekomendera å det varmaste, ta en prommis till Kalltjärn nån gång oxå. Fantastiskt fint där.
Birgitta
 
Hej 2580 (Birgitta Ludwigsson)
Ja det ä riktigt fint i kilsbergen.
Och ja har mycket kvar att averka.
Kombinerar gärna mitt vandrande med fiske & fotografering.

Mvh/David
 
Hej Lena Marie.
Det finns ju många fina platser i Örebro oxå.
Oset & Rynningeviken är underbara platser.
Och Karlslund mfl ställen.
Listan kan göras lång.
Men ja skriver mera om detta på ett annat forum här.

God Jul & Gott Nytt År....=)))

Mvh/David
 
Mer tips i "Bergen"

Hej igen!

Ni får bara inte missa Jätte bergen. Häftiga formationer, där kan du hitta massor av häftiga motiv bara man klurar runt lite och kollar in lite vinklar.
Gå in på http://www.fritid.t.se Bergslagsleden och etapp 13 Sixtorp - Svartå Herrgård.
Det går en återvändsled från själva Begslagsleden dit.
Att ta sig dit en solig vinterdag är en riktigt hit!!
 
Ja riktigt fint på dennna/dessa platser!!!
Har varit där själv nåra gånger.
Önskar dig & alla andra här på utsidan
-En riktigt bra torsdag/fredag & helg=)))

Mvh/David
 
Örebro

Har lämnat Kiruna men friluftsvännerna blev kvar, för att prova på Örebro iaf över sommaren!

Vad gör man i Örebro? Tänkte prova på att paddla kajak, tips på var man kan hyra/prova på?
 
hej, jag också söker friluftskompisar i Örebro.
jag kommer från Kanada och ville garna träfas nya folk som vill gå ut i friluft också. kolla på mitt profil!

hoppas ni förstor mitt dåligt svenska :)
 
Kolla vid slussen.
-Där ligger Örebro kanotförening.
föv kan fisket va riktigt bra där oxå.(Aborre gös gädda & regnbåge)
 
också friluftsintresserad

Hej! Har just upptäckt denna hemsida. Jag älskar att vara ute i naturen och hittar gärna på något. Jag är en återinflyttad Örebroare. Kul att det finns fler likasinnande :)

/anna
 
hej hej anna och välkommen,

det bli kul om alla i örebro kan träffas nånstans?
låter det ok? kanske på oset för en grill eller nånting?

i augusti ska jag cykel runt gotland (6-7 dagara)om det låter intrasant för dig.
kanske nån annan från utsidan ska följa med, jag ska ringer sari ikväll.
 

Liknande trådar