Detta har ju diskuteras tidigare vid ett antal tillfällen så i denna sträng vill jag att vi endast diskuterar sånt som är färdigförpackat. Vilka märken som är bäst. Tar lite plats och är lätta. Går sbabbt att göra i ordning, Billigt osv
Alltså de mest optimala.
Tex har någon tidigare nämt Blå bands pastarätter.
Själv så kan jag reka:
Kungsörnens snabbspagetti, de är grymt goda, tar minimalt plats och går att koka på 5-6 min. Trä en gummisnodd runt så att det håller ihop. (jag har aldrig förstått vitsen med snabbmakaroner)
Ekströms olika krämer och dylikt.
Blå Bands soppor.
Tortellini! kommer inte ihåg märket men det är en helt blå förpackning. Jättegoda, nästan som färska. Ett måste!
Basmatiris från Signum, kokas på tio minuter och är kanon.
Odalmannen har portionsris med tex svamp och ost. Den är ok men får nog räknas mer som bukfylla.
mvh
Alltså de mest optimala.
Tex har någon tidigare nämt Blå bands pastarätter.
Själv så kan jag reka:
Kungsörnens snabbspagetti, de är grymt goda, tar minimalt plats och går att koka på 5-6 min. Trä en gummisnodd runt så att det håller ihop. (jag har aldrig förstått vitsen med snabbmakaroner)
Ekströms olika krämer och dylikt.
Blå Bands soppor.
Tortellini! kommer inte ihåg märket men det är en helt blå förpackning. Jättegoda, nästan som färska. Ett måste!
Basmatiris från Signum, kokas på tio minuter och är kanon.
Odalmannen har portionsris med tex svamp och ost. Den är ok men får nog räknas mer som bukfylla.
mvh