Freeloader solcellsladdare

Tja.. det datumet kom och gick utan att jag fick den utlovade solcellsmattan.. så klart. Efter ytterligare mail så lovade dom att jag antingen kunde få tillbaka pengarna eller få en extrapryl som plåster på såret när nästa leverans av solcellsmattor dyker in på deras lager. Jag valde det sistnämnda för nu har det blivit en kamp av det hela. Jag ska verkligen ha min pryl som jag har beställt.

Jag återkommer med mer info när det dyker upp något.

/ Jote

Skam den som ger sig. I går fick jag min solcellsmatta som jag beställde i slutet av juni. Nu ska jag bara vänta på lite soligare väder också så jag kan testa den.

/ Jote

Skriv gärna en rapport här när du har testat! Allt från fälttester till kontrollerade labexperiment är av intresse.

Är det förresten någon som har testat AA/AAA-laddaren som man kan använda med freeloadern? De flesta av mina prylar (kamera, GPS-mottagare, MP3-spelare) använder sådana batterier så det är mest det jag är intresserad av.

Och är det någon som vet om man kan parallellkoppla superchargers?

Skam den som ger sig. I går fick jag min solcellsmatta som jag beställde i slutet av juni. Nu ska jag bara vänta på lite soligare väder också så jag kan testa den.

/ Jote

Fått ett mejl att den är på väg till mig med :) Tog ju bara 7 månader!

Är borta över jul så blir spännande se om den kommit när man kommer hem...

//MD

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg