Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har försökt få ett hum om hur "forumkniven" slutgiltigt kommer att se ut genom att dels försöka läsa denna långa tråd, dels genom att läsa på din hemsida.
Jag orkar inte lusläsa denna tråd, den är alldeles för lång!
Kommer "forumkniven" att läggas ut på hemsidan när den är klar för försäljning? Blir det en begränsad upplaga alternativt göras på beställning?
Har försökt få ett hum om hur "forumkniven" slutgiltigt kommer att se ut genom att dels försöka läsa denna långa tråd, dels genom att läsa på din hemsida.
Jag orkar inte lusläsa denna tråd, den är alldeles för lång!
Kommer "forumkniven" att läggas ut på hemsidan när den är klar för försäljning? Blir det en begränsad upplaga alternativt göras på beställning?
He he den har blivit lite lång tråden. Den här omgången blir det 10 st av den korta och fyra av den långa. Sen kan jag göra fler men det tar lite tid att skära dom och få färdigt dom. Nej jag har inte skrivit nåt på hemsidan, för att det är bara genom forumet som det går att beställa dom. Det går alltså att beställa fortlöpande och. Om jag minns rätt så är det 5 små beställda och två stora.