• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Först till 5000 inlägg?

-PaTRiC-; sa:
vad som oroar mig är att vissa sitter och kollar mitt konto, vet hur länge jag varit medlem och räknar ut statestik om mig.. huuuhh...

om det var allt de gjorde. men du anar inte vilken konspiration som kartlägger alla med för måna inlägg.
 
norpan_; sa:
Patric du har nästan gjort ca 2,4 inlägg om dagen sen du gick med, har du inget liv:)

Vilket genast väcker en intressant tankeställning:
Vem har minst liv, den som skriver 2,4 inlägg om dagen eller den som räknar ut det och delar med sig av det i ett forum?

Eller eh... den som funderar på vem som har minst liv och skriver om det i ett forum?

Nåja, jag har i alla fall fler kottar än Pluttric.
 
-PaTRiC-; sa:
wow.. 2,4 inlägg.. det måste ta en enorm energi av mig att skriva 2,4 inlägg om dagen.. *pust*

vad som oroar mig är att vissa sitter och kollar mitt konto, vet hur länge jag varit medlem och räknar ut statestik om mig.. huuuhh...


;)

.
[Ändrat av -PaTRiC- 2006-10-18 kl 13:20]

Ja det var en enorm ansträngning faktiskt! Det är ju inte helt lätt klicka sig in i din profil och sen fippla med miniräknaren i flera sekunder!! Men du kan nog sluta ora dig nu Patric för jag ska nog sluta med sådant och börja lägga in en 2-3 inlägg om dagen i en 5-6 ja kanske till och med 7 år!!

/mattias
 

avslutad210712

Gäst
dePaul; sa:
Såååå, nu förstår jag varför du alltid käftar emot, framför allt i samband med knivar ;) Du vill helt enkelt slå inläggrekord :)

~Paul~

Med tanke på att jag brukar kommentera mina egna inlägg så blir jag väl snart beskylld för att bara vilja räkna upp antalet inlägg utan att tillföra något vettigt.
 
avslutad210712; sa:
dePaul; sa:
Såååå, nu förstår jag varför du alltid käftar emot, framför allt i samband med knivar ;) Du vill helt enkelt slå inläggrekord :)

~Paul~

Med tanke på att jag brukar kommentera mina egna inlägg så blir jag väl snart beskylld för att bara vilja räkna upp antalet inlägg utan att tillföra något vettigt.

så länge man inte refererar till sig själv i tredje person så är det nog lugnt..