• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Först till 5000 inlägg?

Bratwurst?
Grillwurst?
Bockwurst?
Jagdwurst?
Weißwurst?

wurstkoffer.jpg


10 Steckwursteinsätze, unbegrenzt haltbar, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 19, 22, 24 mm
1 heißverklebter Servelatsaitling, Herkunftsland unklar
4 pikante Rindswurstrohlinge (mit Phosphat)
1 Verlängerungswurst mit Kardangelenk
1 Sechskantblutwurst mit Adaptern 12, 20 und 28 mm
1 echt schwäbischer Hirtenspeck 30 mm
1 Wursteinsatz, feurig scharf
1 bayrische Wasserpumpenwurst, geräuchert
3 Nürnberger Rostbratwürstchen mit Gleitgriff
2 x Hammerroder Bauernbrät im Saitling
1 Schweinebauchschwarte, geflämmt
3 Kochwurststifte 30, 40 und 45 mm
1 original italienischer Eselskolben (luftgetrocknet)
1 Rügenwälder Teewurststumpen, genoppt
1 Heilbronner Sülzling, gesalzen und geschmiert
8 ungarische Salamischeibendreher
 
resept på denne låda:

man tager en man med tummen mitt i handen och gillar korv, gir han en verktygslåda innehållande fasta nycklar och hyllsnycklar och en påse full med korv. Mannen kastar alla verktyg och fyller upp med korv. och vips så ær han klar før en picknick.

bon appetitt

robert
 
Hm, visste inte ens att det fanns så många korvsorter. Öl -ja. Korv?? Hade ingen aning. Tycker de ser aningen feta ut :)

~Paul~
 
wow.. 2,4 inlägg.. det måste ta en enorm energi av mig att skriva 2,4 inlägg om dagen.. *pust*

vad som oroar mig är att vissa sitter och kollar mitt konto, vet hur länge jag varit medlem och räknar ut statestik om mig.. huuuhh...


;)

.
[Ändrat av -PaTRiC- 2006-10-18 kl 13:20]