• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Först till 5000 inlägg?

Vadslagning!

Jag har kollat lite pâ antalet inlägg hos de olika medlemmarna pâ Utsidan och ser att det finns en medlem som närmar sig 5000 inlägg. Sâ nu förslâr jag att vi har en vadslagning. När kommer 5000 inlägg att passeras?

Sâ skicka ett mail till stellan@ghdata.nu och skriv när du tror att nâgon passera 5000 inlägg. Skriv datum och klockslag och din medlemskod. Märk mailet med "Utsidan 5000"

Den som kommer närmast rätt tid vinner!!! För att göra det lite svârar sâ mâste svaret vara inne minst en vecka innan 5000 gränsen passeras annars räknas det inte. Man fâr även lägga flera röster men det är bara den sista rösten som räknas.

Om gränsen passeras före den 24 dec sâ kommer priset att vara en julgran som kan hämtas i Helsingborg eller Laholm. Om gränsen passeras efter den 24 dec sâ kommer priset vara en bronsgiraf som är tillverkad i Agadez i norra Niger.

Lycka till!!!

/Stellan
 
Men

Patric får väl inte tävla själv? Ni skåningar kan ju också tänkas bilda en pakt hur mycket tar Patric för att se till att han passerar vallen en bestämd dag etc.

Så jag vill nog avstå från att vara med i tävlingen.

Thure
 
Såååå, nu förstår jag varför du alltid käftar emot, framför allt i samband med knivar ;) Du vill helt enkelt slå inläggrekord :)

~Paul~