Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Födosök, ätliga växter
- Trådstartare ålänning
- Start datum
En lista med boktips finns nu publicerad, bland annat flera böcker om ätliga växter. Och i tråden "Litteraturtips - Böcker om friluftsliv och äventyr" finns fler tips.
Alicia är en av de nya ”ägarna” till Utsidan.se
Och tydligen är dina tips som de samlat ihop en service de ger…
Utsidans nya redaktion
Det händer något på Sveriges första och största friluftssida. Innan sommaren fick Utsidan ett nytt utseende. Nu presenterar sig den nya redaktionen.
www.utsidan.se
Hittar ni ett område med giant puffbal aka jätteröksvamp har ni käk ia.
Bildgoggla
Brukar använda som vanlig svamp men även smörsteka o använda som kotletter
Stora svampar som sagt
Bildgoggla
Brukar använda som vanlig svamp men även smörsteka o använda som kotletter
Stora svampar som sagt
Tack Karolina! Det var lite det jag vill antyda. Det är helt ok om hon har läst böckerna och kan stå för dem att hon sammanställer en lista men om vi ska göra jobbet och "ägarna" ska klippa och klistra och kalla det "service" har jag ingen lust att bidra.Alicia är en av de nya ”ägarna” till Utsidan.se
Utsidans nya redaktion
Det händer något på Sveriges första och största friluftssida. Innan sommaren fick Utsidan ett nytt utseende. Nu presenterar sig den nya redaktionen.www.utsidan.se
Visa bilaga 42577
Jag har också tappat lusten att dela med mig, om det ska bli någon tramsig klippa och klistra service.Tack Karolina! Det var lite det jag vill antyda. Det är helt ok om hon har läst böckerna och kan stå för dem att hon sammanställer en lista men om vi ska göra jobbet och "ägarna" ska klippa och klistra och kalla det "service" har jag ingen lust att bidra.
lipfip
Forumvärd
Alicia är inte en av "ägarna" utan redaktör på Utsidan.
Vi har gjort en enkel översikt med litteraturtips från olika utspridda tråder och skriver tydligt "Redaktionen har sökt igenom Utsidans trådar efter boktips och här är några böcker om friluftsliv som medlemmar rekommenderat".
Det har uppskattats av flera och meningen är just att lyfta det jobbet ni gör.
Vi har gjort en enkel översikt med litteraturtips från olika utspridda tråder och skriver tydligt "Redaktionen har sökt igenom Utsidans trådar efter boktips och här är några böcker om friluftsliv som medlemmar rekommenderat".
Det har uppskattats av flera och meningen är just att lyfta det jobbet ni gör.
Dubbelpostar:
Copyrightsymbolen på Utsidans alla sidor innebär att design och struktur ägs av Utsidan och inte får kopieras eller användas utan tillstånd. Upphovsrätten till texter och bilder innehas av respektive fotograf och skribent. Innehåll och utformning får inte användas, lagras eller skickas i någon form utan tillstånd.
Utsidan har, om inte annat avtalats, en icke-exklusiv, ej tidsbegränsad rätt att utan särskild ersättning publicera text, bilder och annan information som lagts in av medlemmar, på webbplatsen utsidan.se och dess underdomäner. Utsidan har även rätt att publicera skärmdumpar och dylikt i andra media, för att illustrera webbplatsen för marknadsföringsändamål
Upphovsrätt & ansvar
Innehållet på www.utsidan.se (Utsidan) omfattas av den svenska upphovsrättslagstiftningen. Utsidan är avsedd att läsas i Sverige och ska bedömas enligt svensk lagstiftning.Copyrightsymbolen på Utsidans alla sidor innebär att design och struktur ägs av Utsidan och inte får kopieras eller användas utan tillstånd. Upphovsrätten till texter och bilder innehas av respektive fotograf och skribent. Innehåll och utformning får inte användas, lagras eller skickas i någon form utan tillstånd.
Utsidan har, om inte annat avtalats, en icke-exklusiv, ej tidsbegränsad rätt att utan särskild ersättning publicera text, bilder och annan information som lagts in av medlemmar, på webbplatsen utsidan.se och dess underdomäner. Utsidan har även rätt att publicera skärmdumpar och dylikt i andra media, för att illustrera webbplatsen för marknadsföringsändamål
...och jag dubbelpostar inte svaret, utan länkar till det i den andra tråden.Dubbelpostar:
Upphovsrätt & ansvar
Innehållet på www.utsidan.se (Utsidan) omfattas av den svenska upphovsrättslagstiftningen. Utsidan är avsedd att läsas i Sverige och ska bedömas enligt svensk lagstiftning.
Copyrightsymbolen på Utsidans alla sidor innebär att design och struktur ägs av Utsidan och inte får kopieras eller användas utan tillstånd. Upphovsrätten till texter och bilder innehas av respektive fotograf och skribent. Innehåll och utformning får inte användas, lagras eller skickas i någon form utan tillstånd.
Njutvandringar att längta till
Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg