flest svar på inlägg?

Vad är rekordantalet svar på ett inlägg i diskussionsforumet?
Tråden "Livsmotto?" (http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=9154) har i skrivande stund 118 svar, någon som vet någon tråd med fler svar??
 
Tyvärr

verkar receptet på en livskraftig tråd vara antingen att skapa en namnlista typ den om camp molloy, vad för kajak man paddlar mm, eller att häva ur sig något provocerande om en företeelse som många mer eller mindre präktiga människor kan tänkas ha synpunkter på, typ cykling på gångstigar eller knivar.

Vill man slå rekord föreslår jag att inta en lagom extrem ståndpunkt i en fråga som engagerar många på ett moralisk plan snarare än praktiskt, samt att skriva vagt och lämna utrymme för missuppfattningar så att alla som läser garanterat kommer att känna sig kränkta på åtminstone en punkt.

Lycka till

Kalle
 
Re: Tyvärr

Kalle E; sa:
Vill man slå rekord föreslår jag att inta en lagom extrem ståndpunkt i en fråga som engagerar många på ett moralisk plan snarare än praktiskt, samt att skriva vagt och lämna utrymme för missuppfattningar så att alla som läser garanterat kommer att känna sig kränkta på åtminstone en punkt.

Det går att få vilken tråd som helst lång, det gäller bara att skriva nån kommentar till var och en som deltagit i tråden som trampar på en öm tå:)

Jag vet t.ex. med mig att jag har en drift att alltid försöka rätta till sånt som jag ser som missuppfattningar eller felaktiga formuleringar. Det skiter sig såklart om den som jag försöker få att förtydliga sig inte vill det utan medvetet har gått in för att vara otydlig.

Så vill man att jag ska kasta mig i debatten ska man skriva en massa luddiga felaktigheter.

Sen har man ju sina käpphästar också, pengar/märkesprylar, näringsfysiologi och vikt på packning är ju några saker där jag tyvärr vet att jag hugger som en kobra...
 
Ar det nagon som har en aning om vilken trad som blivit last av flest? Min gamla trad om brudar i fjallen har nu over 25 000 traffar.
 
Freddan75; sa:
Ar det nagon som har en aning om vilken trad som blivit last av flest? Min gamla trad om brudar i fjallen har nu over 25 000 traffar.

Var det inte nån tråd som hade rubriken "Sex på fjället"? Den borde ju locka ännu fler (fast den kanske är yngre och inte hunnit få så många nyfikna tittar).
 

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

  • Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg