Fixa tygkartan själv, hemma!

Det är väl inte så ofta man knölar in kartan i fickan och visst blir det slitage i vecken men det räknar jag med. Den håller i vilket fall mycket bra verkar det som. Kul.

tryck på tyg?

Vad var det för t-tröje tryck det skrevs om högre upp i tråden? Fungerar det att skriva ut med laserskrivare?

Skulle ju vara lite häftigt att montera/sy fast ett kartblad på ryggan/jackan/packpåsen efter varje tur.
Istället för att köpa tygmärke på fjällstationen där det tex står "sylarna" så kan jag rita in min tur på kartan, printa å sedan sy fast den.

det finns sådant tröjtryckpapper för både laser och bläckskrivare. även för vit alternativt mörkt tyg. jag köpte mitt på bok affär men det är ganska dyrt typ 20-30kr per a4 men i det här fallet känns det rätt överkomlit

det finns sådant tröjtryckpapper för både laser och bläckskrivare. även för vit alternativt mörkt tyg. jag köpte mitt på bok affär men det är ganska dyrt typ 20-30kr per a4 men i det här fallet känns det rätt överkomlit

Hittar T-shirt papper för bläckstråleskrivare men inte för laser!
Kanske finns någon som vet?

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg