Extremt.
Jag undrar om jag är den enda som har lagt märke till att Bear Grylls program faktiskt heter EXTREM ÖVERLEVNAD? Det har ingenting med att lära hur man överlever i ödemarken att göra. Som allt annat så påverkas man av tv, och visst man kan säkert lära sig lite av det han gör. Men det han gör är EXTREMT. Det är ett underhållningsprogram.
Jag antar att du menar Bear Grylls!!!!!!!
För ´han är ju rena rama tok-idioten nr 1. Det han "lär" ut är rena vansinnet , snarare hur man tar död på sig själv så fort som möjligt ute i naturen..nä fy fan för han!!!! Den som vet nåt om överlevnad vet hur galen han är.
Däremot så tycker jag att en kille som Les Stroud har en helt annan inställning till ämnet.Har sett en del av hans program och det ligger myyyyycket mer relism i hans program.
Tack för ordet / Nicklas
Jag undrar om jag är den enda som har lagt märke till att Bear Grylls program faktiskt heter EXTREM ÖVERLEVNAD? Det har ingenting med att lära hur man överlever i ödemarken att göra. Som allt annat så påverkas man av tv, och visst man kan säkert lära sig lite av det han gör. Men det han gör är EXTREMT. Det är ett underhållningsprogram.