Skjuter man inte när det är öppet mål är man dum. Spelar ingen roll om man älskar eller hatar den som lämnat målet.
Ok. Det är ju en viss skillnad med teori och praktik. Men ditt mål är ett är i naturen med ett rörligt läger. Och jag har uppfattat att du ska börja med att "öva" nu genom att bo ute vår sommar och höst. Rätt?
Du har läst och kollat tv, på bla Bear gryllis. Du har som längst övat överlevnad 9 timmar och btw tältat en vecka. För mig rimmar det illa. Det är bra att du samlar fakta om hur man skaffar mat, vatten m.m. jo och hur man torkar sig i röven...
Som min gamla morfar brukar säga det löser sig när det trycker på... nöden har ingen lag osv.
Hur som helst att vara där ute är inte så jävla lätt ock kul efter ett par veckar som du tycks tro.
Har du gjort lumpen?? Börja med att ta´t lungt, ut och njut sen kan du börja tugga taggtråd.
Sen när det gäller han gryllis han är säkert jätte duktig men det du ser på tv är bara på låtsat jag hoppas du förstår det. Annars kan du kolla på föjlande:
En vanlig dag
Fake
Fast lite humor har han