Skulle lägga till "Mitt nya kök" också köpt på myrorna framgår det om man klickar på länken
Okidoki !
.
.
.
.
.
.
Skulle lägga till "Mitt nya kök" också köpt på myrorna framgår det om man klickar på länken
Verkar som alla vi är överens om idén, då är det ju bara för admin att fixa eller?
Många tar bussen, och då blir det inte lika känsligt.
Det är de som står och huttrar när bussen är försenad eller inställd, medans jag står där och småmyser i mina varma kläder i snöstormen Händer regelbundet en 4-5 gånger varje vinter.
och alla de andra hundranånting dagarna per vinter (häruppe har vi åtta årstider, varav fem är vintrar) så står du och njuter i din ensamhet iförd en sån här snyggingDet är de som står och huttrar när bussen är försenad eller inställd, medans jag står där och småmyser i mina varma kläder i snöstormen Händer regelbundet en 4-5 gånger varje vinter.
Så... ett CAMP-forum? (jag är fortfarande för dum för att begripa begreppet, men klok nog att erkänna det)På Utsidan måste man kolla varje dag för vem orkar läsa tio sidor spetsfundigeter... Detta med CAMP gick mig förbi t ex.
Så... ett CAMP-forum? (jag är fortfarande för dum för att begripa begreppet, men klok nog att erkänna det)
Eller ett Forum Fritt från Fyndiga Finesser, FFfFF-forumet, för alla ultratråkmånsar som helst slipper spetsfundigheterna och hellre diskuterar diametrar på muttrar, stygnlängder och sovsäckars fyllnadsgrad. Där alla troll är förbjudna, inklusive Mellpat. Patric har förstås inget att göra där heller, även om det sägs att han finns på riktigt.
Strykarräven;393765 sa:Eller ett Forum Fritt från Fyndiga Finesser, FFfFF-forumet, för alla ultratråkmånsar som helst slipper spetsfundigheterna och hellre diskuterar diametrar på muttrar, stygnlängder och sovsäckars fyllnadsgrad. Där alla troll är förbjudna, inklusive Mellpat. Patric har förstås inget att göra där heller, även om det sägs att han finns på riktigt.
och alla de andra hundranånting dagarna per vinter (häruppe har vi åtta årstider, varav fem är vintrar) så står du och njuter i din ensamhet iförd en sån här snygging