Re: Re: Re: Rab
Jag kan inte annat än hålla med. Jag har aldrig haft problem med dunvandring i några av Rabs modeller (har bl a en Andes) och inte är den kort heller. I min mening är det en kanonjacka. Skulle vilja säga att den är minst lika välgjord som Parkan.
Rekommenderas.
/Johan Andersson
haskell; sa:Någon dunvandring har jag aldrig råkat ut för. Om den är väldigt kort så måste de ha ändrat modellen eller också har du köpt en för liten storlek för min är definitivt inte kortare än en Annapurna!Vandrare; sa:haskell; sa:Rab gör mycket fina saker i dun. En Rab Andes räcker garanterat ganska långt.
Jag valde bort den till förmån för en Anapurna just pga dunvandring i ärmarna. Andes är inget alternativ om det är det man vill undvika. Dessutom är den väldigt kort, ser ballt ut men blir kallt åt rumpan.
/Nöjd Rabägare
Jag kan inte annat än hålla med. Jag har aldrig haft problem med dunvandring i några av Rabs modeller (har bl a en Andes) och inte är den kort heller. I min mening är det en kanonjacka. Skulle vilja säga att den är minst lika välgjord som Parkan.
Rekommenderas.
/Johan Andersson