Har inköpt en alldeles ny VKV Lisa. Problemet är att efter bara en halvtimmes paddling börjar det krypa i vänstra foten (domnar) sedan sprider det sig upp i benet mot baksidan på låret och efter ännu en halvtimme har jag sådan smärta i benet att vanlig kramp är ingenting i jämförelse, inget skoj.. Har bara symtom i vä ben. Har försökt paddla med raka ben, lite böjda och haft en paddelflottör under benen som jag blåst upp i flera olika storlekar, verkar som det inte heller hjälper.
Börjar gråta snart, meningen var ju att jag skulle paddla långa sträckor.. som det är nu hinner jag inte ut ur badviken, nästan, förrän problemen börjar.
Är 26 år så det kan väl inte vara artrosen som redan har börjat visa sig?? Är det paddeltekniken som är fel eller vad är det ? Tacksam för alla svar.
Mvh Daniel
Börjar gråta snart, meningen var ju att jag skulle paddla långa sträckor.. som det är nu hinner jag inte ut ur badviken, nästan, förrän problemen börjar.
Är 26 år så det kan väl inte vara artrosen som redan har börjat visa sig?? Är det paddeltekniken som är fel eller vad är det ? Tacksam för alla svar.
Mvh Daniel