Ditt senaste inköp "bilder"

Har länge suktat efter ett par Lundhags, men jag har ju redan ett gäng kängor och jag har aldrig tyckt de Lundhags jag testat i butik suttit så där väl och sen kostar don ju en bra slant.

Jobbade nära en butik med friluftsgrejer och givetvis går man in o kikar lite! ;)
Provade ett par Jaure och dom satt som en smäck så jag kom hem med de här nya färd kamraterna! :)

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    40.2 KB · Visningar: 3,740
Mountain Hardware Skyledge 3p och ett ridgerest small for dottern.
Skyledge vager enligt IKEAs hushallsvag 2330 gram, allt inkluderat (yttertalt, innertalt, footprint, taltpinnar (8st) + pase, tre taltpinnar + pase och packpase.

jaan0m.jpg

Köpte förra veckan Bergans Compact Light 2-mans tält, aningen begagnat men det syntes inte annat än på ett grässtrå som låg inne i innertältet... Underbart!

Bilagor

• håkans tält 2.jpg
    håkans tält 2.jpg
    65.1 KB · Visningar: 3,165
Jag vill ha såna skor. Snygga!
De är väldigt sköna på fötterna, ordentligt utrymme för tårna så man riktigt kan spreta ut:)
Tunt skinn både ovan och i skon, helt slät invändigt inga hålfotsuppbyggnader eller nått, sen bara en däckmönstrad slitsula utan klack. Ventilerar helt suveränt, inga problem för en svettfotad som jag att ha dem en hel dag på jobbet med en tunn yllestrumpa. Bra grepp på sulan ute till skogs. 320gram/sko i strl 10. Går att rulla ihop eller platta till så de tar liten plats i packningen. Har bytt ut de medföljande grova lite luddiga skosnörena mot paracord.
Sys upp efter beställning, tog drygt tre veckor att få hem dem.

kängvård är A & O

Kommer följa med på äventyren... då det är ett litet paket. :)

Stora borsten för att borsta bort skit och lilla för puts, kommer komplettera med en liten putsduk oxå.

Mvh troswe

Bilagor

• 20141022_160322.jpg
    20141022_160322.jpg
    43 KB · Visningar: 2,102

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg