Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ett till par Meindl. Nu för vinterbruk då min vinterskor (Berghaus) "gav upp” efter 10-15 år. Köpte förra veckan. Nedsatta 500 kronor denna vecka på XXL. Känns lite surt, hade skorna gått sönder idag i stället för förra veckan så hade jag kommit undan med 500 kronor mindre. Men hade skorna gått sönder nästa vecka hade det nog känts ännu surare. Jag kan inte gå omkring snöslasket med trasiga skor
Ett till par Meindl. Nu för vinterbruk då min vinterskor (Berghaus) "gav upp” efter 10-15 år. Köpte förra veckan. Nedsatta 500 kronor denna vecka på XXL. Känns lite surt, hade skorna gått sönder idag i stället för förra veckan så hade jag kommit undan med 500 kronor mindre. Men hade skorna gått sönder nästa vecka hade det nog känts ännu surare. Jag kan inte gå omkring snöslasket med trasiga skor
Går ju alltid att kolla med företaget om det finns möjlighet att få rabatten ändå. Har funkat för mig ett par gånger. Är de oanvända? Lämna tillbaka och köp ”nya” 😁
Går ju alltid att kolla med företaget om det finns möjlighet att få rabatten ändå. Har funkat för mig ett par gånger. Är de oanvända? Lämna tillbaka och köp ”nya” 😁
Höst/vår-kängorna köpte jag 2017-11-17 https://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=86864&highlight=xxl ligger nu utdanstoppade i väntan på varmare väder, men kartongen har kvar lättillgänglig men med lite andra grejer i. Då jag är frusen av mig (fötterna i synnerhet) så har jag strumpor +stockar på fötterna på vintern, vilket kräver några storlekar större skor/kängor än då jag ”bara” har strumpor