• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Detta kontaktannonser i "Mötesplats"-forumen

ja!!!

jag vet inget forum av den här typen där man lyckats ha så högt till tak utan att forumet förvandlats till en krigszon, stor eloge till Christer och gänget som med stort tålamod och en fast hand styr skutan "utsidan", ni vet fantamig precis när ni ska gå in och när ni låter oss fjanta vidare, bra jobbat!!

jag instämmer i vad -Patric- skriver till fullo!!!!! ni är helt fantastiska!!!!!
och jag är på forum som inte är datingforum och det är krig...och det är...ja...till och med dödshot och hot om att virusdrabba alla på listorna osv...utsidan är ett otroligt forum!!!!!

love u all!
kram anna
 
Jag vill inte minimera berömmet till utsidanadministrationen, men är det inte möjligen så att forum som utgör krigszoner har en betydande andel medlemmar i puberteten?
En ren gissning från min sida, men jag har erfarenhet från ett forum som i princip inte modereras, men där självsaneringsgraden är hög, trots vida svängar och tidvis högt i tak.
 
njae.. jag vet forum med ytterst mogen publik där det briserade bomber i Hiroshima klass.. jag är inte på valpforum så det vet jag inget om..
 
Vill de som är aktiva på ett forum att det ska ha en trevlig ton så får det också det, men man får arbeta aktivt. De som kommer in senare brukar antingen anpassa sig eller sticka någon annanstans. Se tex d70sverige, de som startade det ville ha ett trevligt forum som inte är för stort, och det är ett forum där det ytterst sällan blir bombkastning (och jag tror inte jag sett det ens då man debatterat det etiska i vissa bilder (som bilden på en fylld kondom i en tävling på temat barn)).

Utsidan har länge varit, och är, ett trevligt forum. Låt oss fortsätta ha det så.
 
Så länge fenomenet inte blir ett störande inslag under "träffar" rubriken så behövs det ingen egen rubrik.
Och några nya funktioner som stödjer dejting är onödigt.

Däremot någonting som gör att man kan se vilka som kommer på en träff och inte...har läst att fotosidan fått nån sådan men inte kollat hur väl den fungerar.
Helst skulle ju en sådan synas direkt under diskusionstråden när man scrollar till botten.

"Just nu är XX personer anmälda som deltarare och XX som intreserade"
Följt av en länk till en lista med de som klickat in sig som anmälda och de som bara är intreserade men ännu ej bestämt sig.