Har inget principiellt mot att det dejtas över nätet, lite oavsett vad man avser med detta.
Tycker dock att "det är bra som det är", (även om det kan kännas lite konservativt) och tycker väl för all del att om man träffas för att paddla klättra vandra eller vad det nu är, så kan det sekundärt utvecklas till nåt slags partnerskap. Fast det är just sekundärt då alltså...
För övrigt känns det ju lite extra spontant och "äkta" om man nu ogillar kontaktannonser och ändå vill träffa nya människor - MEN framförallt ska ingen behöva känna att det är nåt annat än en aktivitetsdejt man överenskommer om.
Inte heller ska man behöva riskera att alla utsidanmedlemmar på ett eller annat sätt kan missförstås vara intresserade av dejting, mer eller mindre.
Så den nivån som gälller idag (utan att jag i och för sig är uppdaterad på ev undantagstrådar) tycker jag är förträfflig. Och den som tycker att han eller hon har en baktanke när hon eller han söker sällskap, får gärna ha det tycker jag - bara denne är medveten om att det är dennes egen förhoppning och därmed håller sig på mattan på ett fint sätt, på samma sätt som om man träffas på en arbetsplats eller varsomhelst. Sen är ju detta med fint sätt och hålla sig på mattan både subjetivt och högst individuellt...