???
Aktive jägare vill du förklara din länk för mig...
Först så står det att undersökningen gjordes "mitt under pågående varg jakt",
Med andra ord innan allt elände läkt ur till den onda media cirkusen(ironi).
Sen så står det citat
"Mot bakgrund av de oerhörda övertoner som varit i vargjaktdebatten ville vi kontrollera om den haft någon inverkan på allmänhetens förtroende för jakt. Glädjande nog har den inte det, säger Håkan Weberyd, generalsekreterare vid Svenska Jägareförbundet på vars uppdrag Sifo genomförde undersökningen."
Man visste med andra ord att det var varg hatare men släppte lös i skogarna(plus ett mindre antal vanliga snälla och bra jägare), och man visste att de skulle göra bort sig så då helgarderar man sig med en sifo undersökning som säger att det är bra innan den riktiga stormen bryter ut.
Gör om samma undersökning idag....
Genomskinligt och skandal !!!!!!!
Aktive jägare vill du förklara din länk för mig...
Först så står det att undersökningen gjordes "mitt under pågående varg jakt",
Med andra ord innan allt elände läkt ur till den onda media cirkusen(ironi).
Sen så står det citat
"Mot bakgrund av de oerhörda övertoner som varit i vargjaktdebatten ville vi kontrollera om den haft någon inverkan på allmänhetens förtroende för jakt. Glädjande nog har den inte det, säger Håkan Weberyd, generalsekreterare vid Svenska Jägareförbundet på vars uppdrag Sifo genomförde undersökningen."
Man visste med andra ord att det var varg hatare men släppte lös i skogarna(plus ett mindre antal vanliga snälla och bra jägare), och man visste att de skulle göra bort sig så då helgarderar man sig med en sifo undersökning som säger att det är bra innan den riktiga stormen bryter ut.
Gör om samma undersökning idag....
Genomskinligt och skandal !!!!!!!