nermander; sa:Tror du verkligen att ungdomsgäng går ut en enda meter i en kolsvart skog?
Hur menar du annars att alla tomma ölburkar, flinta-stekförpackningar, engångsgrillar och sånt hamnat vid grillplatsen jag gick förbi strax innan jag slog läger?
Det är det jag menar - vid grillplatsen (och det där är som sagt snarare tecken på familjen Svennson än på ungdomsgäng).
Den kolsvarta skogen (där jag gissar att du slog läger) ligger inte vid grillplatsen. Ungdomsgäng och galningar (i den mån de ens existerar nära naturen) har bara mörkerglasögon på film och är nog mer mörkrädda än den genomsnittlige friluftaren.
När jag släcker min pannlampa är jag osynlig. Hur galen måste man inte vara för att ge sig ut i skogen efter osynliga människor att trakassera?
Och om de mot all förmodan skulle snubbla över dig där du ligger 10 meter från leden så kommer de nog att springa fortare därifrån än du.
tigertamjaren; sa:Nordesjö; sa:Jag har sovit "under träd" några hundra meter från Bagarmossens T-bana
Ett synnerligen märkvärdigt uttalande. Kan du utveckla omständigheterna?
Äsch, mest retorik från min sida. Söderbysjöns södra ände, Nackareservatet. Men ändå bara några hundra meter från Bagis.
Poängen är att det är hyfsat nära den civilisation där de mytiska ungdomsgängen härjar, och jag var tryggare än i tunnelbanan.
[Ändrat av Nordesjö 2006-01-27 kl 12:23]