Dagens rea-tips (allmänt)!

Tåg till fjällvandringen

SJ har tjuvstartat sommarkampanjen. Använd koden Sommar och välj resor med utropstecken. Är man lite finurlig kan resan bli riktigt billig. Vår familj åker tur och retur från Skåne till Undersåker (25 min från Vålådalen) för 1200 kronor.
 
SJ har tjuvstartat sommarkampanjen. Använd koden Sommar och välj resor med utropstecken. Är man lite finurlig kan resan bli riktigt billig. Vår familj åker tur och retur från Skåne till Undersåker (25 min från Vålådalen) för 1200 kronor.

Hur menar du resor med utropstecken?
 
25% rabatt på allt på XXL.se idag och i varuhusen också - men köper du på plats måste du kanske visa upp epost-nyhetsbrevet som säger att du ska få rabatten - det slipper du på hemsidan.
 
25% rabatt på allt på XXL.se idag och i varuhusen också - men köper du på plats måste du kanske visa upp epost-nyhetsbrevet som säger att du ska få rabatten - det slipper du på hemsidan.

På nästan allt ska det vara. Ej på GPS och pulsklockor. Jag är spekulant på en ny pulsklocka då Polars programvara till min pulsklocka inte funkar med Windows 7 och 8.

Jag ar cykelavstånd till XXL.



Per
 
Granit Gear Outnorth

Outnorth rear ut hela Granit Gear sortimentet till halva priset.
Själv har jag köpt en Crown rygga för 898 kr och tillbehör därtill.
 
PODsacs

Brittiska podsacs byter ägare och har utförsäljning på hela sortimentet, ungefärligen 50-70% rea. Huvudsakligen klätterryggsäckar, men även en del drysacks och andra tillbehör. Som bonus är det fri frakt internationellt om man beställer för mer än 60 GBP.

edit: glömde länken till hemsidan.
 
Senast ändrad:
Lidl säljer ibland friluftskläder. Just nu har Lidl haft cykeltema och sålt "cykelregnjackor" som ser välgjorda ut med fickor , rent konstruktionsmässigt osv. 149 kronor är ju löjligt billigt.

Dock undrar jag över detta: vattenpelare 2000 mm

Räcker det verkligen för att hålla vattentätt utifrån om det regnar ordentligt?
 

Liknande trådar