Dagens rea-tips (allmänt)!

Intersport har Addidas AX1 Mid Gtx för 600 spänn istället för 1000 lappen eller mera.

Grym kvalite, har kört terränglöpning med ryggsäck med dessa och vissa andra märken
föll i bitar vid 400km medans dessa är som nya vid samma distans.

Helt klart köpläge
 
XXL Göteborg Sisjön hade en Petzl pannlampa med utgångspris 7-800kr för 200kr vid rea lådan vid ryggsäckarna.

En scysst variant där man kan ha battpacket i fickan.

Smulade ned den under några hundmatsburkar - behövde ingen...haha men nån här kanske.

Han inte kolla modell men som ny - DEMOEX
 
Naturkompaniet mellan Kungsportsplatsen och Brunnparken i Göteborg hade, när jag lämnade idag runt kl 14, Helium, Lithium Long och Plasma 30 Long till 20~30% nedsatt pris. Helium Long försvann med mig :)
 
Garmin Nüvi 30 för 299 kronor på Clas Ohlson

Där jag bor säljer Clas Ohlson Garmin Nüvi 30 för 299 kronor. Den är nog på väg att utgå ur sortimentet för det går inte söka lagersaldo på Clas Ohlsons webbsida.


Per
 
Decathlon i Bromma

Decathlon i Bromma stänger ner sista mars och har halva priset på allt. Jo, det är fruktansvärt urplockat, men några godbitar finns kvar. Jag köpte 10.5mm typ a statrep för hissning till halva priset (7:50/m, b finns också) och en dunjacka rill dottern för 225:-. Det finns också en del Simond och Scarpaskor kvar. Funderade över att köpa ett kortare inomhus/craggingrep, men det fick vara. Det finns dock 2st 200m-rullar med Simonds Falaise 10,2mm enkelrep för 10:-/m samt Beal Cobra 8,6mm (halvrep) till samma pris. Prussik och plattband också, men där blir ju den totala besparingen marginell...
 
Tjacka precis 50 m beal cobra dry cover för en femhunka. Tack för tipset!

Bara en färg dock, annars hade jag köpt två.

Finns en obruten 200 m rulle kvar och lite på rullen jag tog från.
 

Liknande trådar