Dagens rea-tips (allmänt)!

Jag lyckades hitta en fjällräven polar extreme jacka + en marmot skylight jacka och en Tierra windstopper till 75% rabatt på fjällrävens outlet.

Cykelcity

Rean på Cykel City har börjat! Kan inte förstå varför CC i år valt att inte informera trogna kunder via reklamutskick eller mail. Vi är nog många som via hemsidan lämnat mailadress och anmält intresse i tron att så skulle ske...!

Re: Cykelcity

PeterT; sa:
Rean på Cykel City har börjat! Kan inte förstå varför CC i år valt att inte informera trogna kunder via reklamutskick eller mail. Vi är nog många som via hemsidan lämnat mailadress och anmält intresse i tron att så skulle ske...!

Jag fick min reklamlapp i brevlådan idag. Fast hustrun erkände att hon var på väg att slänga den (hon vet att jag "måste" ha nya hjul :)). Kanske det som hänt dig...?

Lappen låg i på hallmattan när jag kom hem. Men man kan undra varför man nu meddelar stammkunder samma dag rean börjar, istället för som tidigare ca en vecka...
Nu ringde jag in min beställning till butiken i Lund istället, slapp trängas och fick alla prylar jag ville ha! Björn lyfte på luren omedelbart och var lika trevlig som alltid!

Naturkompaniet öppnar ny butik i Malmö (invid Lilla Torg) på fredag, vi kan väl hoppas på nåt trevligt öppningserbjudande...

GoreTex paclite

På TeamSportia i Norrköping finns just nu ett par regnbyxor i GoreTex paclite för 640kr (ordinarie pris var typ 1500kr). Det var inte Haglöfs, men nåt annat märke. De såg jättefina ut! Inga blixtlås i sidorna, men ficköppningar hade de. Storlek small (dvs för litet för mig). Jag tror att det kan ha varit dam-modell.

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg