Dagens rea-tips (allmänt)!

Byxor på Intersport

Intersport (åtm i Göteborg) har rea på delbara byxor. 200 kr nu mot 480 förr.

Jag tycker de är bra. Vissa måndagsexemplar dock, t ex hällor som lossnar. Men jag har tre par och bara ett par har strulat. ;)

Re: Byxor på Intersport

millimeter; sa:

Jag tycker de är bra. Vissa måndagsexemplar dock, t ex hällor som lossnar. Men jag har tre par och bara ett par har strulat. ;)
Mândagsexemplar?
Mâste ju vara Mândags OCH Tisdagsexemplar + lite Onsdagsexemplar, 33% har ju havererat. ;-)

Re: Re: Byxor på Intersport

gundj; sa:
millimeter; sa:

Mândagsexemplar?
Mâste ju vara Mândags OCH Tisdagsexemplar + lite Onsdagsexemplar, 33% har ju havererat. ;-)

Tja det är väl några klämdagar... :p

Var på Salveo-Gym(Före detta VERTIKAL) idag och klättrade. De hade utförsäljning på diverse prylar
till kanonpriser. Exempelvis Black Diamond quickdraws för lite över 100kr/st(tror det var 106kr).
Handlade Scarpaskor sjukt billigt :)

Fjällsport Göteborg startar rea imorgon!

Fjällsport i Göteborg startar sin sommar rea imorgon fredag 21/7. Fick ett av deras mailutskick om det.
Står att dom kommer rea: Arcteryx, Patagonia, Ajungilak, The North Face, Norröna, Marmot o massa annat jag inte kommer ihåg. 20-60%.
Kan vara ett bra tips?
Patric

Statoil i Tärnaby

Hej
Mycket fina vinterkläder finns i Statoil i Tärnaby. Bra rea på Lundhagskläder(20-45%). Trodde inte att man kunde få in så mycket på en sån liten yta.
mvh
ht

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg