Dagens rea-tips (allmänt)!

Byxor på Intersport

Intersport (åtm i Göteborg) har rea på delbara byxor. 200 kr nu mot 480 förr.

Jag tycker de är bra. Vissa måndagsexemplar dock, t ex hällor som lossnar. Men jag har tre par och bara ett par har strulat. ;)

Re: Byxor på Intersport

millimeter; sa:

Jag tycker de är bra. Vissa måndagsexemplar dock, t ex hällor som lossnar. Men jag har tre par och bara ett par har strulat. ;)
Mândagsexemplar?
Mâste ju vara Mândags OCH Tisdagsexemplar + lite Onsdagsexemplar, 33% har ju havererat. ;-)

Re: Re: Byxor på Intersport

gundj; sa:
millimeter; sa:

Mândagsexemplar?
Mâste ju vara Mândags OCH Tisdagsexemplar + lite Onsdagsexemplar, 33% har ju havererat. ;-)

Tja det är väl några klämdagar... :p

Var på Salveo-Gym(Före detta VERTIKAL) idag och klättrade. De hade utförsäljning på diverse prylar
till kanonpriser. Exempelvis Black Diamond quickdraws för lite över 100kr/st(tror det var 106kr).
Handlade Scarpaskor sjukt billigt :)

Fjällsport Göteborg startar rea imorgon!

Fjällsport i Göteborg startar sin sommar rea imorgon fredag 21/7. Fick ett av deras mailutskick om det.
Står att dom kommer rea: Arcteryx, Patagonia, Ajungilak, The North Face, Norröna, Marmot o massa annat jag inte kommer ihåg. 20-60%.
Kan vara ett bra tips?
Patric

Statoil i Tärnaby

Hej
Mycket fina vinterkläder finns i Statoil i Tärnaby. Bra rea på Lundhagskläder(20-45%). Trodde inte att man kunde få in så mycket på en sån liten yta.
mvh
ht

Liknande trådar

Njutvandringar att längta till

Platåberget Billingens unika natur och fina vandringsleder lockar vandringsentusiaster året om.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg