Dagens aktivitet?

...hur många olika sätt...

...kan man springa samma slinga på...idag 40 min snabb lätt löpning med A2 tempo...längtar efter variation (läs S N Ö ) men det får väl bli ett backpass i morgon bara för att bryta av lite i lunken. Innebandy på torsdag kommer att sitta som en smäck i alla fall :).

//J

Kära KamratPosten: Jag har ett problem. Varje morgon när jag vaknar hostar jag grönt snor. Det har varit så i tre veckor nu. Vanligt penicillin hjälper inte. Jag vill träna. Kan det vara farligt? Jag vill inte dö, så snälla svara innan jag typ tar livet av mig. //Kattiz92

PS
Joru: Känner igen fenomenet, Joru, ssk nu när det är så mörkt att man måste hålla sig till gatlyktornas sken...

fredags: en stilla gymrunda
lördags: yoga
söndags: skridskor (de funkar!)
igår: yoga
ikväll: gym

till helgen hoppas och tror jag på paddling! :)

Testa att springa bakåt... skall tydligen vara bra för löpsteget... jobbigt, testade en gång i 4,4km slingan vid Lida... men det är bra att ha sällskap, om du nu inte har ögon i nacken ;-)

Thomas

:).

En bra grej är löpning baklänges i backar, tar grymt bra på benmusklerna!

Men onekligen en ny idé att testa hela slingan baklänges :). Får man fråga vilken tid du hade på 4,4 km baklängeslöpning?

//J

Kommer inte riktigt ihåg... är några år sen nu... men har för mig att det blev runt 35-40 minuter... m a o inte speciellt fort... och i nerförsbackarna blev det lite knixigt, så där fuskade jag... men nu när du frågar, så blir jag ju lite sugen att testa igen... bara för att veta.

//T

På ett ställe där jag gick nån kurs sprang de doggy-style på en ca 5 km terrängbana, dvs sidlänges runt och nästa del av åttan baklänges, min stegräknare loggade 23km på den där 5an, men givetvis var steglängden kortare så låt oss stanna vid ca 15, och fort gick det definitivt inte. Själv led jag dag två men det bekom inte mina kurskamrater som fortsatte som dagen innan, själv sprang jag två varv rakt fram, sen i ombytet berättade de att P&T killen drillat dem i detta 14 dagar före kursen för att kunna bräcka kusinerna....Så mycket för hemligheter.
//J

Idag 35 flyttlådor upppackade och på rätt ställe, det tar sig. 20 km cykling i dimman och 4 km promenad, rätt nöjd.

Möte på fm, tog sen ledigt, åkte hem och tvättade bilen, sen iväg till pizza hut och American Gangster på bio.... en helt ok dag med andra ord... och solen sken ; -)

//T

lördag: yoga
söndag: skridskor
måndag: yoga
tisdag: gym
igår: skridskor
idag: yoga eller gym?
till helgen: paddling?

Transportlöpning & Fifa07

Ledig dag (igen!)... upp tidigt för att lämna in bilen på service sen hem och rengöring och uppkånkande av sommarhjulen på vinden... som ett mindre gympass... annars legat en del på soffan och spelat Fifa07... som av någon outgrundlig anledning blivit kul igen...

... sen transportlöpning från Huddinge till Sätra industri område, och Nissan för att hämta bilen... snöyra och mycket bilar i combo med stressade bilister i mörker är livsfarligt... tur att man syns hyfsat... men ibland så verkar dom inte se en ändå vid övergångställena, trots reflexväst och pannlampa... suck...

Nåja... skönt ändå att komma ut på sena eftermiddagen... 10,29km i behagligt 4,50 tempo, 49,46min.

Mer info: http://trail.motionbased.com/trail/episode/view.do?episodePk.pkValue=4593959

Thomas

Senast ändrad:
Lunchjogg...

...igår från jobbet, längs stranden, rundade karlberg och tillbaka, ca 9,6 km. Stress, stress å hem för att baka, bara för att upptäcka att jag saknade mjöl...

Idag innebandy på friskvårdstimmen (bra arbetsgivare :) ), sedan hem, stress, stress, och det fanns fortfarande inget mjöl. Underligt :).

Det är för mycket på jobbet, allt stretar åt olika håll vilket det iofs brukar göra så här veckorna före hjul.

Grymt skönt med ledighet ska det bli ...

//J

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg