MikeMike; sa:
Sen har nog vi alla ett intresse att synas på ett eller annat sätt, och du Patric vill tydligen synas så mycket som möjligt på utsidan.se. Så vem är det som är en tragisk personer med mediakomplex och total avsaknad av ett liv. För du har skrivit i snitt 2 inlägg om dagen i snart två år. Så när har du tid med ditt otroliga liv då? För du hinner väll aldrig vara ute i naturen, eller?
Micke// med ca 1 nytt inlägg i veckan och ca 150.000 fallhöjdmeter på skidor varje år.
Du kan komma med dina små påhopp och hoppas att det biter, tyvärr så har du inte riktigt kapaciteten att komma med något relevant, du har flera gånger ifrågasatt när jag är ute i naturen och jag har flera gånger svarat, efter som du bevisligen inte förstår så måste jag väl förklara för dig igen.. Du har väl aldrig tänkt på när jag skriver mina inlägg, det är ju inte så att det är på kvällar eller helger, varför är det då så kan man fråga sig? Kan det bero på att jag är utomhus och inte sitter vid datorn? Varför kan jag skriva många inlägg? kan det bero på att jag sitter framför datorer hela dagarna? Jag vet att det här kan upplevas som svåra frågor för dig att besvara och jag orkar inte förklara närmare..
Sedan så förstod jag inte heller vad du ville ha sagt med dina 150.000 fallhöjdmeter, vill du jämföra vem som e mest utomhus eller.. Jag har för länge sedan växt ifrån bastufasonerna, vill du sitta och mäta pinne i bastun så får du göra det själv!