• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

BH i fleece?

Inte så konstigt att vi fryser om brösten!

jepa; sa:
Ja, säg det!! Varför jag fryser just där är ett fullkomligt mysterium, eftersom jag kan vara helt varm o torr i övrigt. En möjlig förklaring skulle kanske kunna vara att blodcirkulationen är mycket sämre i brösten, vad vet jag.

Nej, ingen vidare blodcirkulation i brösten eftersom där framför allt är fettvävnad! Det kanske är fler än jag som även blir kalla runt sina "lovehandels" också(eller är ni alla i topptrim)? Fett må isolera, men kallt fett är KALLT till skillnad från muskler som vi bara behöver anstränga lite för att få i gång värmen... Men nej, jag lindar inte halsduken runt midjan -brösten däremot är ju ömtåliga! Har en bekant som förfrös brösten, slipper gärna det.

Så ta hand om era boobs; fleece, ull, fettvadd, det är bara att testa vad om funkar för just dig. Eller kanske har du tursällskap med varma händer ;)

Ha det varmt och gott där ute! /anneli

Efterlyser "Freeflow"/FreeMotion

En kompis tycker att en BH designad av friidrottaren Erika är bra, tror serien heter "Freeflow".

/Stina [/QUOTE]

Jag har själv letat efter Erikas serie med ljus och lyckta. FreeMotion, sa killarna på en butiken där jag först hittat en på (men inte köpte för jag trodde jag kunde komma tillbaka en månad senare) att serien hette. Tydligen har Craft köpt upp serien, men jag har bara hittat en model= inte den jag först såg. Den första jag såg var typ en omlott modell. Den jag hittat är en mer "vanlig modell" men väldigt stumm och oflexibel, och passar mig inte så bra.
Om någon vet var jag kan hitta en skulle det verkligen uppskattas!! Ska prova BHn utanför understället...

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg