Bästa naturlandskapet?

Titta på den enda bild som jag har i mitt album. Den är tagen i Rapadalen. Bilden är inte särskilt bra men ser man det i verkligheten är det så överväldigande vackert att man gråter av lycka.

Tack för era tips! De, som lämnar här såna tips, visar att de är inte "snåla" i själen och lämnar en del av sin själ. Intressant att läsa era tips.

Lokalpatriot som jag är;det är så fint runt Kvikkjokk,även om det kanske inte "det allra vackraste på denna planet".
Mej tilltalar steniga eller snöklädda fjäll,lättvandrade fjällhedar,frodiga dalar med halvt djungellik växtlighet,skog,en stor sjö,ett deltalandskap med härliga kanaler.
så vi tillbringar det mesta av vår lediga tid härikring.
Att sen Rapadalen är än mer spektakulär;ja det är ju bara nån dagsmarsch bort.
Bilder= mitt album här på utsidan.

Lokalpatriot som jag är;det är så fint runt Kvikkjokk,även om det kanske inte "det allra vackraste på denna planet".
Mej tilltalar steniga eller snöklädda fjäll,lättvandrade fjällhedar,frodiga dalar med halvt djungellik växtlighet,skog,en stor sjö,ett deltalandskap med härliga kanaler.
så vi tillbringar det mesta av vår lediga tid härikring.
Att sen Rapadalen är än mer spektakulär;ja det är ju bara nån dagsmarsch bort.
Bilder= mitt album här på utsidan.

- Tack, Brigas, för ditt tips!
Jag är en snällast människa på planeten! :) Så vet inte varför ni antog mig här så osnällt från början...
Tittat nu på bilder i din profile - de var så fina! Man vill dit direkt :)

Senast ändrad:
-
Jag är en snällast människa på planeten! :) Så vet inte varför ni antog mig här så osnällt från början...
Tittat nu på bilder i din profile - de var så fina! Man vill dit direkt :)

Man pratar om "koden" i språket. Det kan bli förvirrande både för dej och oss andra när man
tolkar något fel. Skriftspråket är svårare än talspråket. Använd inte smiley´s så mycket, det
förvirrar.
Det finns säkert andra på forumet som kan detta bättre än mej och ge en förklaring värd namnet.

Mvh Glenn

Man pratar om "koden" i språket. Det kan bli förvirrande både för dej och oss andra när man
tolkar något fel. Skriftspråket är svårare än talspråket. Använd inte smiley´s så mycket, det
förvirrar.
Det finns säkert andra på forumet som kan detta bättre än mej och ge en förklaring värd namnet.

Mvh Glenn

- Tack för tips, Glenn.
Jag har inte tänkt på det... När jag skriver och ler (som jag gjorde i talspråket isf), tänkte jag samma betyder det i skriftspråket...
Jag får tänka nu om alla mina "smiley's" (jag menade inget negativt med det iaf).
Jag är en glad och positiv människa, så därför ler så mycket kanske, i båda tal- och skriftspråket :)
Men nu ska jag försöka "skilja" de båda språken (det var ingen ofiiciellt site här, så däför känner man mer fri sig i skriftspråket här).

Liknande trådar

Vandrat på ett platåberg? Upptäck Billingens unika landskap!

Njutvandra året om i fantastisk natur med böljande sluttningar och dramatiska klippavsatser – bara ett stenkast från Skövdes centrum.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg