• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Att förstå världen omkring oss

öringen; sa:
Mezzner; sa:
Håkan K; sa:
öringen; sa:
nermander; sa:
Fejk-konto med andra ord?

Ja, hon har ju varit död ett tag så... :)
Synd, det hade varit kul om vi äntligen hade haft en intellektuell människa här...

/Håkan

Men det kanske är första gången vi har en död människa här?

Nejdå, finns gott om döskallar här på utsidan.se :)


skull.gif


Här är en!
/mattias
 
Det nya skulle vara att detta inlägg är skrivet av nån som inte är hjärndöd, utan hjärtdöd.


Disclaimer:
I den mån någon tar illa upp för detta makabra och kränkande resonmang så ångrar jag mitt inlägg och tar därmed tillbaka och påstår tvärtom.
 
Mezzner; sa:
Det nya skulle vara att detta inlägg är skrivet av nån som inte är hjärndöd, utan hjärtdöd.


Disclaimer:
I den mån någon tar illa upp för detta makabra och kränkande resonmang så ångrar jag mitt inlägg /.../ och påstår tvärtom.

Hjärndöd istället för hjärtdöd, alltså?
 
Nja, nu syftade jag ju tillbaka till det inlägg frågan gällde, dvs det först inlägget.

Att det var i det närmaste förenat med livsfara att trixa med dessa begrepp borde jag begripit bättre, så en något nedsatt funktion hos vissa av mina organ måste nog erkännas.
Jag känner dock att jag är i gott sällskap här på forumet och oroar mig föga.