• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Andra forum än Utsidan?

Jag har hittat en ny favorit:
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?programID=2519&nyheter=

Jag vet, det är inget forum....... men jag kan inte låta bli att dela med mig i alla fall, hittills har jag kört med musik i min mp3 när jag tränar. Men sen jag blev rekommenderad den här sidan så är det pod-dokumentärer som gäller!
Vissa är så intressanta så jag glömmer bort att jag joggar, om jag inte har hunnit lyssna färdigt på rundan så måste jag bara förlänga löpningen tills programmet är slut.....
Förena nytta med nöje liksom...kan inte bli bättre!
Lika bra som ljudböcker och dessutom gratis(lagligt).
 
Förutom några av de redan nämnda , happymtb särskilt, då och då BPL och dykforumet, händer det att jag passerar; bikemagic.com och outdoorsmagic.com/, två engelska forum . De har en del likheter med Utsidan, men lite mer redaktionellt material.
 
Jag har hittat en ny favorit:
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?programID=2519&nyheter=

Jag vet, det är inget forum....... men jag kan inte låta bli att dela med mig i alla fall, hittills har jag kört med musik i min mp3 när jag tränar. Men sen jag blev rekommenderad den här sidan så är det pod-dokumentärer som gäller!
Vissa är så intressanta så jag glömmer bort att jag joggar, om jag inte har hunnit lyssna färdigt på rundan så måste jag bara förlänga löpningen tills programmet är slut.....
Förena nytta med nöje liksom...kan inte bli bättre!
Lika bra som ljudböcker och dessutom gratis(lagligt).

Sedan 10 år tillbaka, så är det ständigt P1 som gäller, aldrig något annat, utom när barna hälsar på, då sätter jag på Rix FM för att verka "normal"....
Men det här är ju kanonintressant !
Ska omedelbart ,utan vidare spisning, köra igång P3 dokumentär !;)