• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Andra forum än Utsidan?

Forum :
27 mhz
fotogen
privatradio
radio
indianer
antikviteter
sy
hantverk
fiske
mat
flashback
politik
miljö
data
+övriga forum som jag inte kommer på i skrivande stund
 
Hänger mest på Utsidan men det finns några andra...

Happy, Högt tak... Skön jargong, allt kan diskuteras, här blir det mycket garv.... roligaste forumet...?
Puls... fast den är på nergång, trots nyligen uppdaterad.... ersätts sannolikt av Funbeat, som många andra på puls byter till, eller möjligen Jogg.
Fotosidan, mest som åskådare...

//T
 
Senast ändrad:
Forum!!!

Jag söker efter ett forum som har med vikt och träning att göra.... som är gratis... alternativt en viktsida....
har redan gjort samma förfrågan under rubriken utrustning allmänt.... gick vilse :) Frågan hör såklart hemma här.....
Har hittat ett forum som heter Kilojakten.... som finns på kilojakten.se inte så många som är med än men om det blir fel så kan det bli ett toppenforum,,,,,,,
har ingen annan något tips????

Kram Sandra
 
Jag söker efter ett forum som har med vikt och träning att göra.... som är gratis... alternativt en viktsida....
har redan gjort samma förfrågan under rubriken utrustning allmänt.... gick vilse :) Frågan hör såklart hemma här.....
Har hittat ett forum som heter Kilojakten.... som finns på kilojakten.se inte så många som är med än men om det blir fel så kan det bli ett toppenforum,,,,,,,
har ingen annan något tips????

Kram Sandra

http://www.funbeat.se/ skulle jag nog kolla in om jag vore dig.

Thomas