Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jävla synd att jag var tvungen att lägga semestern runt juni/juli/aug.
Häftig nu får du o göra , försök och hitta ett sånt där överfallslarm med sprint man drar ut så kan du med fiskelinan göra björnvarningssystem innan du fått ett stabilt kyffe att kvarta i.
Du skulle la vara nån dag i Fairbanks.
Ja jag ska sova på vandrarhem till lördag . Sedan kommer Scott och hämtar mig och då ska vi åka till mataffären och handla + bensin , begagnad motorsåg har jag köpt Och fiskespö o skottskärra o spadar o såg o yxa o kniv o amunition o pressening o spik o rep o ståltråd o oljor till sågen o hörselskydd o 5 gallon bensin dunk .M.m...M.m,.
Fairbanks är en liten stad med många små hus med staket och stora pickuper ,det verkar som att när en bil går sönder så drar dom hem den och sedan köper dom en ny . Det står allt från gamla mustanger till nya Toyota och Dodge o Ford o Chevrolet pickuper , har bara sett en Volvo och en Saab och en Tesla , 50% fordonen har mer än 19 tum fälgar .
Förresten, har du sett en TV-serie som heter Northern Exposure? Tror den heter Det ljuva livet i Alaska på svenska. Kom att tänka på den. Om invånarna i nån liten påhittad håla. Vet att den inte är inspelad i Alaska, men ändå.