erik!
ja den är inte så tokig i vissa lägen.
å inslaget blev inte så illa, så jag väljer att varken gå under jorden eller färga håret rött : )
såg du om jag hade flytväst på mej??? : )
okej då kör vi flytväst då eftersom alla redan vet att roder rules å skädda suger : )
jag håller med stuvarn, förutom att jag inte har nån surfski. men det är väl bara en tidsfråga innan man trillar dit på en sån åxå. med inte så länge det inte finns andra färger än vitt.
torrdräkt ibland när vattnet är svinkallt å det blåser som fan å man kör i vågor. annars flyter jag på fettvalkarna å korkskallen. jag drunknar hellre än hamnar på långvården eller i klorna på carema. fast jag gillar inte att ha torrdräkt. det stramar å bedgänsar rörligheten. ja inte för man är nån elitgymnast direkt, men viss rörlighet har man väl i alla fall, utan torris då.
å nän jävla rörlighet måste man väl ha kvar. med flyväst blir jag ännu mer lik en michelingubbe å kan fan inte röra mej.
erik igen.
du ska inte sälja din relik? jag skulle vilja ha en till. jag har haft 3 st som jag inte vet om jag har kvar eller sålt. dom kan vara nånstans på vinden eller längst in i garaget. men troligtvis har jag dom inte ens kvar. en av dom va i kolfiber med böjt skaft. dom är bra när det piper i lite mer å även när men ska bryta is. men sen när man tar kolfiberpaddeln gången efter att man kört seamaster, så är den verkligen fjäderlätt.